• katzon

BF september 2011

Grattis nasj!!! Härligt värre!!

• katzon

BF+2 idag.. Slemproppen har släppt men det händer inget mer! Det sätter igång på nätterna sen dör det bara.
    Mycket frustrerande!!! Kom ut nu bebis!!!

• katzon

Grattis till alla små underverk som kommit!!!!
    Så fantastiskt och härligt!!!!

• katzon

Okej, har man gått över mer än vecka är det faktiskt INTE roligt!
    Stackare!

• katzon

Vill också ha recept! Nåt att baka imorn kanske för att fördriva tiden o låtsas att man inte går runt o känner efter
    Jag har haft så många falsklarm att jag inte kommer tro det är på riktigt när det väl är det. Blir en hemmafödsel kanske

• katzon
    NornaB skrev 2011-09-11 18:22:10 följande:
    Den är supergod! 

6-7 äpplen
    150 gr smör
    2 dl socker
    3 dl havregryn
    1-2 msk vaniljsocker
    1-2 msk kanel
    Klyfta äpplen och lägg i en form
    smällt smör och blanda ner övriga ingredienser. fördela ovanpå äpplena och avsluta med att ringla över ca ½ dl ljus sirap.

Hoppas det smackar  
    Hur många grader i ugnen och hur länge?
    -Elias 030328- -Bebis BF 110909-
  • katzon

betula: Åh, jag vet precis hur det känns! Det känns så jäkla värdelöst att inte få sova o bara ligga o plågas för INGEN nytta alls.
    Man blir sjukt deppig
    Jag har sovit normalt inatt, första natten på en vecka så jag är lite glad nu!

NornaB: Tack för receptet! Jag tycker du ska fråga surkärringen om hinnsvepning, fråga kan man alltid göra
    Jag ska göra hinnsvepning nr 2 idag.. Hoppas på resultat, efter förra släppte slemproppen o fick rediga förvärkar så håll tummarna!!!!

• katzon

Matildath: Jag var också i valet o kvalet först. Dels för att jag också är livrädd för gynundersökningar o dels för att jag inte vill att hon ska ha sett mig "där nere", töntigt - ja
    Men jag fick inte ligga i gynställning utan la ihop fötterna o la ner knäna sen så var hon uppe vid min mage o tittade på mig så jag tycker det gick bra!

• katzon

Det ÄR segt att gå över tiden! Varje dag känns som en vecka
    Ni som gått mer än en vecka borde ju snart få era små tycker jag. Håller en tumme för det!!!

Hinnsvepningen idag gick väl bra, hade öppnad mig en halv cm till så nu är det öppet 1,5 vet inte om det är så mycket att hurra för ändå. Hon lär ju komma ut när hon behagar ändå

Tror ni att det finns kvinnor som är mer "trögstartade" än andra? Jag tror faktiskt det, har inte tagit reda på någon fakta, spånar fritt!

• katzon

betula: Jag sitter också med värkar som kommer 5:e minut. Vaknade kl 01 av världens tryck, som en SD gånger hundra. Gick på toa o det kom en massa slem o blod sen var det full rulle.
    Jag har väckt maken!

Kan det vara vår tur nu?!?!? Håller en tumme för oss. Hejja bebisarna!!!

Svar på tråden BF september 2011