BF september 2011
Bf+5 idag... Naiv som man kan vara så trodde jag aldrig att jag skulle behöva gå över tiden. Hade regelbunda förvärkar igårkväll med 5 min mellan, hade hoppats på att det skulle utvecklas. Idag blir det kontroll hos bm!
Bf+5 idag... Naiv som man kan vara så trodde jag aldrig att jag skulle behöva gå över tiden. Hade regelbunda förvärkar igårkväll med 5 min mellan, hade hoppats på att det skulle utvecklas. Idag blir det kontroll hos bm!
Grattis till alla nya små bebisar =)
Själv går man runt som en valross fortfarande, Bf +6 idag!
Känns väl sådär, men inatt har jag legat man ganska kraftiga förvärkar men som vanligt så avtog det ju. Och nu på förmiddagen har det retats lite i magen bara. Får väl se om det artar sig men nu har man blivit lurad så många gånger att nu tänker jag hela tiden på att det är falsk alarm.
Igår var jag iallafall hos BM.... Allt såg bra ut och SF måttet låg på 34 cm som sist men det var ingen fara.
Sen gjorde hon en hinnsvepning och jag vet inte om det var därför förvärkarna kändes kraftigare eller om det var slumpen?
Jag var i allafall öppen en YNKA jäkla centimeter och tappen var mjuk...... jag hade hoppats på mer eftersom jag haft såna förvärkar.
Nu håller jag alla mina tummar och tår för hos som fortfarande väntar på våra pyren :D
Bf +7 idag... En sån här lugn natt har jag intr haft på jag vet inte hur länge! Inte en ända förvärk eller sammandragning
Åh jag tror jag blir galen på allas kommentarer nu...
- Har det inte kommit någon bebis än?.......
Gaaaahh, jag vet ju att dem inte vill något illa när de säger så men när man får höra det av alla man träffar & pratar med så börjar det bli en aning tröttsamt. Ibland känns det precis som om det vore mitt fel att bebisen inte tittat ut ännu....

Vi som fortfarande väntar :) TessaG BF 27 september
Iryelle BF 27 september
xanncar BF 29 september
knittingangel BF 29 september
jeea BF 30 september

Gokväll & grattis till de nya bebisarna!
Har hela dagen haft ont längst upp till höger under revbenen.. Känns jätte konstigt & om jag böjer mig ner känns det som om det sticker in en kniv i lungan... Jätte obehagligt!
Någon som känner igen sig i det? tror ni det kan vara bebis som trycker emot eller kan det vara något annat?
Man nojjar ju för minsta lilla grej nu....
Gud vad han sparkar och lever rövare ikväll vår lilla skrutt... känns precis som om han tänker slå sig ut. Han är nog trött på att vara därinne skulle jag tro =).... Det riktigt ILAR mellan bena... hua!
Ska ta min kudde och försöka sova lite nu... Man lägger sig alltid med en spänning varje kväll... Tänk om det sätter fart inatt tänker man ;D

Ligger hemma med värkar
Nu åker vi in till förlossningen...hoppas vi får stanna :)
Två timmar efter inskrivningen igår föddes vår lilla prins! 3850g
Och 53 cm lång. Skriver mer imon för nu ska vi packa
Hejsan!
Vad roligt att läsa att så många har fått sina bebisar nu =) och jag håller tummarna för er som är kvar att ni snart har era bebisar hos er.
Glöm inte hoppa över till septembermammor tråden så att vi kan följas åt där med lite bebisprat också :D