• Renni

BF september 2011

Bf+5 idag... Naiv som man kan vara så trodde jag aldrig att jag skulle behöva gå över tiden. Hade regelbunda förvärkar igårkväll med 5 min mellan, hade hoppats på att det skulle utvecklas. Idag blir det kontroll hos bm!

• Renni

Grattis till alla nya små bebisar =)

Själv går man runt som en valross fortfarande, Bf +6 idag!
    Känns väl sådär, men inatt har jag legat man ganska kraftiga förvärkar men som vanligt så avtog det ju. Och nu på förmiddagen har det retats lite i magen bara. Får väl se om det artar sig men nu har man blivit lurad så många gånger att nu tänker jag hela tiden på att det är falsk alarm.

Igår var jag iallafall hos BM.... Allt såg bra ut och SF måttet låg på 34 cm som sist men det var ingen fara.
    Sen gjorde hon en hinnsvepning och jag vet inte om det var därför förvärkarna kändes kraftigare eller om det var slumpen?
    Jag var i allafall öppen en YNKA jäkla centimeter och tappen var mjuk...... jag hade hoppats på mer eftersom jag haft såna förvärkar.

Nu håller jag alla mina tummar och tår för hos som fortfarande väntar på våra pyren :D

• Renni

Bf +7 idag... En sån här lugn natt har jag intr haft på jag vet inte hur länge! Inte en ända förvärk eller sammandragning

• Renni

Åh jag tror jag blir galen på allas kommentarer nu...
    - Har det inte kommit någon bebis än?.......
    Gaaaahh, jag vet ju att dem inte vill något illa när de säger så men när man får höra det av alla man träffar & pratar med så börjar det bli en aning tröttsamt. Ibland känns det precis som om det vore mitt fel att bebisen inte tittat ut ännu....

• Renni
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Vi som fortfarande väntar :) 

lawendel BF 2 september
    Girlheart89 BF 3 september
    Rozensliv BF 6 September
    Renni BF 7 September
    Vanlig människa BF 8 september
    NornaB BF 10 September
    Matildath BF 14 september
    My BF 15 september
    delight87 BF18 september 
    Jo El BF 19 september
    Iamulrika BF 19 september
    Zargenta BF 19 september
    Flingan 80 BF 20 september
    OoOoO BF 20 september
    Pendolino BF 21 september
    Dior BF 21 september
    emizz  BF 24 september
    Söjsan BF 24 september 
    TesanL BF 25 september
    NessaG BF 26 september

TessaG BF 27 september
    Iryelle BF 27 september
    xanncar BF 29 september
    knittingangel BF 29 september
    jeea BF 30 september
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Renni

Gokväll & grattis till de nya bebisarna!

Har hela dagen haft ont längst upp till höger under revbenen.. Känns jätte konstigt & om jag böjer mig ner känns det som om det sticker in en kniv i lungan... Jätte obehagligt!
    Någon som känner igen sig i det? tror ni det kan vara bebis som trycker emot eller kan det vara något annat?
    Man nojjar ju för minsta lilla grej nu....

• Renni

Gud vad han sparkar och lever rövare ikväll vår lilla skrutt... känns precis som om han tänker slå sig ut. Han är nog trött på att vara därinne skulle jag tro =).... Det riktigt ILAR mellan bena... hua!

Ska ta min kudde och försöka sova lite nu... Man lägger sig alltid med en spänning varje kväll... Tänk om det sätter fart inatt tänker man ;D

• Renni
    Leilaz skrev 2011-09-15 12:25:58 följande:
    BF+3 idag...vänta är inte roligt! Bebis visar inga tecken överhuvudtaget på att vilja komma ut, är nästan så jag börjar fundera på om jag är gravid ibland Rynkar på näsan

Ska till MVC på ultraljud i eftermiddag för att kolla fostervattnet. Hade för lite fostervatten med första sonen så det blev igångsättning med honom på BF +17. Son nr 2 föddes på BF+1. Hade ju absolut inte förväntat mig att gå över med trean...

Är nästan så jag hoppas på igångsättning igen (men bara nästan)! Vill ha bebis nuuuuuuuuuuuu!!!!
    Jag har haft lite funderingar kring detta med fostervatten... finns det nånting som man själv kan "se" att man har för lite fostervatten?

Lycka till ultraljudet =)
  • Renni

Två timmar efter inskrivningen igår föddes vår lilla prins! 3850g

• Renni

Hejsan!

Vad roligt att läsa att så många har fått sina bebisar nu =) och jag håller tummarna för er som är kvar att ni snart har era bebisar hos er.

Glöm inte hoppa över till septembermammor tråden så att vi kan följas åt där med lite bebisprat också :D

Svar på tråden BF september 2011