BF september 2011
Hej, får man hoppa in här?
är gravid i v.13, bf 27 sept. Andra barnet, har en dotter på snart 2.5 år.
Hej, får man hoppa in här?
är gravid i v.13, bf 27 sept. Andra barnet, har en dotter på snart 2.5 år.
Berättade för min mamma om barn nr 4 o väntade mig "ska du befolka jorden själv" (hon sa så när jag berättade om nr 3) men icke.. Hon blev jätteglad! Sen sa hon "oj, då har jag 12 barnbarn sen" :)
På fredag är jag i vecka 16+0 och nu måste jag erkänna att jag faktiskt har fått en bebismage..:) Ska låta stora tösen fota den snart, ska bara flytta först. Det sker ju i helgen. Har inte känt av min foglossning speciellt mycket vilket är skönt!
Längtar till den 11/4 då jag ska på ultraljud..:)

Imorgon är jag i vecka 17 och jag kan inte fatta att det gått så fort. :)
Imorgon börjar jag också mitt nya jobb och jag är SÅ nervös för att jag måste berätta för min chef att jag är gravid. Som tur är har jag fastanställning direkt då jag bytt jobb inom region skåne bara så uppsagd blir jag inte. *skönt* Jobbet fick jag den 15 november så det är inte så att jag lurat dem, var inte gravid då. Graviditeten bekräftades i Januari.... undras hur hon, chefen, kommer reagera....
vecka 16 (15+3)Tiden går så fort! Imorgon är jag i 18 fulla veckor...
Nu MÅSTE jag berätta på jobbet vad som händer i min kropp..
Har lite ångest för det då jag precis börjat på jobbet jag har nu!
Jag får försvara mig med att jag INTE var gravid när jag var på intervju och fick jobbet (november), att min sambo har VÄLDIGT svårt att få barn (10% chans bara så nåt alternativ att ta bort den lilla fanns inte) ((hade inte velat det ändå!)) och att jag hade blödningar i februari och därför inte velat berätta då jag inte vetat hur det var och blir med den lilla.
På måndag är det RUL och det ska bli så kul att se bebisen igen, bebisen är förresten vårt arbetsnamn..:) Vi ska, om det går, ta reda på könet på den lilla. Jag har ju tre barn sen innan och har aldrig tagit reda på könet tidigare.