Inlägg från: Ellebellebi2010 |Visa alla inlägg
  • Ellebellebi2010

BF september 2011

Vi ska ev köpa en Brio Sing Kanske redan till helgen, hittade ett bra erbjudande!

• Ellebellebi2010
    lyckligt gift skrev 2011-02-01 12:47:58 följande:

Astrogirl - beklagar verkligen, hoppas det tar sig snart igen. Håller tummarna för er :)

Vet inte riktigt hur detta ska sluta, har redan fått frågan om jag väntar barn??? Är ju för tusan bara i v.7 men hon som frågade sa att hon tyckte jag hade blivit bredare kring höfterna.

Och jag tror inte att jag har gått upp någonting heller men det är väl för att magen är svullen kanske?

Ska iaf försöka träna några dagar i veckan så man håller igång kroppen och sen återhämtar man ju sig fortfare efter graviditeten också.

Fler som har börjat få blickar eller rentav frågor tidigt i graviditeten??

Med dottern tror jag inte jag fick några frågor förrän vid v.15 tidigast..... kanske var senare också.

Jag fick fråga 2 dagar efter jag plussat, tydligen såg jag så blek och trött ut.. Vilken jag var OCH är, får jag väl tillägga. Det är inte lätt att dölja att man mår p*ss, när man gör det HELA tiden, så jag har fått många frågor ja..
  • Ellebellebi2010

Min man var med vid VUL:et, han stod vid huvudändan bara Dock vill jag inte ha med honom på möten med bm.

• Ellebellebi2010

Mitt illamående har börjat ge med sig, dock kräks jag nu istället... Wohooo! Inte!
    Kräkandet till trots så kan jag nu känna mig glad övet grav istället för att bara känna mig sjuk!

• Ellebellebi2010

Läkaren som gjorde mitt VUL sa att om embryot var så pass stort, 2cm, och hade ett fungerande hjärta så bådade det för att det skulle gå bra Var då i vecka 8+2!

• Ellebellebi2010

Fast har du ont i hjärt-trakten bör du nog kolla det! Kan vara magrelaterat, dumt att chansa dock!

• Ellebellebi2010

Någon mer som såg programmet med Cherry? Åh vad jag grät vid alla förlossningarna, SÅ fint! Längtar!

• Ellebellebi2010

Hur mycket har ni gått upp?? Jag ligger på samma vikt, går in i vecka 12 på lördag. Nu har jag extra kilon sen innan, så jag ska ju inte gå upp mer än 7-8 kg totalt. Antar att viktuppgången kommer sen!!!??
    Jag äter dock nyttigare nu, men dock lika mkt som innan.

• Ellebellebi2010

Jag har tänkt på en sak, ang. alla skriverier om mf.. OM nu inte fostret stöts ut direkt, så är man ju inte sk. "säker" innan vecks15+0??!! Någon mer som tänkt så??
    12+0 idag, illamåendet håller i sig..,

• Ellebellebi2010

Känner igen det där med drömmarna! Jag drömde mardrömmar första veckorna, men nu är det tillbaka till det vanliga

Svar på tråden BF september 2011