BF september 2011
Vi ska ev köpa en Brio Sing
Kanske redan till helgen, hittade ett bra erbjudande!
Vi ska ev köpa en Brio Sing
Kanske redan till helgen, hittade ett bra erbjudande!
Astrogirl - beklagar verkligen, hoppas det tar sig snart igen. Håller tummarna för er :)
Vet inte riktigt hur detta ska sluta, har redan fått frågan om jag väntar barn??? Är ju för tusan bara i v.7 men hon som frågade sa att hon tyckte jag hade blivit bredare kring höfterna.
Och jag tror inte att jag har gått upp någonting heller men det är väl för att magen är svullen kanske?
Ska iaf försöka träna några dagar i veckan så man håller igång kroppen och sen återhämtar man ju sig fortfare efter graviditeten också.
Fler som har börjat få blickar eller rentav frågor tidigt i graviditeten??
Med dottern tror jag inte jag fick några frågor förrän vid v.15 tidigast..... kanske var senare också.
Min man var med vid VUL:et, han stod vid huvudändan bara
Dock vill jag inte ha med honom på möten med bm.
Mitt illamående har börjat ge med sig, dock kräks jag nu istället... Wohooo! Inte!
Kräkandet till trots så kan jag nu känna mig glad övet grav istället för att bara känna mig sjuk!
Läkaren som gjorde mitt VUL sa att om embryot var så pass stort, 2cm, och hade ett fungerande hjärta så bådade det för att det skulle gå bra
Var då i vecka 8+2!
Fast har du ont i hjärt-trakten bör du nog kolla det! Kan vara magrelaterat, dumt att chansa dock!
Någon mer som såg programmet med Cherry? Åh vad jag grät vid alla förlossningarna, SÅ fint! Längtar!
Hur mycket har ni gått upp?? Jag ligger på samma vikt, går in i vecka 12 på lördag. Nu har jag extra kilon sen innan, så jag ska ju inte gå upp mer än 7-8 kg totalt. Antar att viktuppgången kommer sen!!!??
Jag äter dock nyttigare nu, men dock lika mkt som innan.
Jag har tänkt på en sak, ang. alla skriverier om mf.. OM nu inte fostret stöts ut direkt, så är man ju inte sk. "säker" innan vecks15+0??!! Någon mer som tänkt så??
12+0 idag, illamåendet håller i sig..,
Känner igen det där med drömmarna! Jag drömde mardrömmar första veckorna, men nu är det tillbaka till det vanliga