BF september 2011
Min mage har börjat puta lite, värst är det på em.. Jisses!
I eftermiddags tyckte jag mig känna lite "fladder"
2 gånger!!
Min mage har börjat puta lite, värst är det på em.. Jisses!
I eftermiddags tyckte jag mig känna lite "fladder"
2 gånger!!
Flisan: Tror att vi är lika långt gångna 11+4 idag
Min mage har också gått tillbaka lite, men jag är som vanligt i magen igen - det tröga har försvunnit för nu. På tisdag kanske hon säger att jag måste äta järn och då kan ju den glada magen blåsa bort...
Har nyss tryckt i mig 500 g vindruvor, hrm. Till frukost.
Shirley: OM jag får fråga, är några av dina barn tvillingar?
Mitt illamående ger med sig tidvis, men nu mår jag illa mest om jag glömmer att äta... Någon mer än jag som knappt kan komma ihåg hur det var när jag inte var gravid??
Nu ska jag laga lunch iallafall
Och jag gör samma som Flisan! Skönt att äntligen har gjort 12 fulla veckor
Jag var hos bm idag, mest för att få svar på blodproverna... Det blir Niferex fr vecka 20, hade hoppats att få slippa.
Fick lyssna på hjärtljuden också, kändes skönt
Idag går jag in i vecka 14
Jag får ju inget KUB, känns skönt att bara ha 5 veckor kvar till RUL
Min iPhone tog halva mitt inlägg sist, dumma!
Jag ska försöka vänta till efter RUL med att handla kläder, men då blir det nog en tur till Väla eftersom det är på vägen hem
Jag har haft barnvagnen ett tag nu, Babyland hade ett erbjudande med vagn plus bilbarnstol för 5000 kr. Så, det blev en svart BRIO Sing & en BRIO Primo. Vi ska även få en bilbarnstol för upp till 15 kg av mappa, min systerdotters gamla.
13+6 idag! Tänkte på en sak häromdan, man går verkligen i väntans tider! Först var det att man skulle gå 12 fulla veckor, nu väntar jag på kallelse till RUL och att få göra det! När det väl är gjort så är det ju bara hälften kvar... Även om det kändes segt i början, så går det ju fortare nu känns det som!