Inlägg från: Cornellia |Visa alla inlägg
  • Cornellia

BF september 2011

Flisan79 skrev 2011-01-06 19:54:53 följande:
    NEEEEEJ!!!! Hoppas, hoppas det bara är en ofarlig blödning.
    Min man pratade med någon akuten och han sa att det troligtvis var ett missfall, han skulle höra av sig igen när han pratat med gynläkaren, vi kanske skulle behöva åka dit på koll. Hoppas det, då vet man juh iaf.
  • Cornellia
    BettyBoop 123 skrev 2011-01-06 19:59:18 följande:
    Hoppas ni får åka dit så ni får reda på hur det ligger till...
    Nu ringde dom igen. Dom tyckte att vi skulle kontakta gynmottagningen imorgon istället... Så vi får väl göra det.
  • Cornellia
    RonjaLi skrev 2011-01-06 20:14:47 följande:
    Ja, det finns ju de som har mens genom hela graviditeten och inte ens vet om att de är gravida!
    Om du inte skulle varit gravid, när skulle du isf haft mens?
    23/12
  • Cornellia
    RonjaLi skrev 2011-01-06 20:14:47 följande:
    Ja, det finns ju de som har mens genom hela graviditeten och inte ens vet om att de är gravida!
    Om du inte skulle varit gravid, när skulle du isf haft mens?
    och nästa ändå borde isf komma typ 28/1.
  • Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-06 23:05:19 följande:
    Hejsan på er!

Jag har inte tagit bort mig från bf listan ännu! Har ju haft blödningar sedan 5 dagar som nu lugnat sig. Tog senast test idag som varit starkare än tidigare (tis och förra veckan) så vi tror att allt är som det ska. Det känns så också, har div. symptom. =P Även om jag vet dessa kan hålla i sig.

Skulle det vara mf så är det ju så. Hade ställt in mig på det men kroppen känns gravid. Så vi får se...

Hoppas ni alla har det toppen.
    Mvh
    Jokkan
    Vi får hålla tummarna tillammans om att vi fortfarande är gravida. Du har inte bokat någon tid för att kolla upp det?
  • Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-06 23:09:22 följande:
    Nej faktiskt inte, ska avvakta tror jag men vi får se. 

Vi får hoppas. =D Hur mkt blöder du och hur ser det ut? För mig har det varit mkt varierande.
    Hur känner du dig?

Mvh
    Jokkan
    Jag känner mig precis som jag gjorde för en vecka sedan, typ inget mer än lite ömmande bröst, lite molvärk och en extrem hunger. Men lite deppig idag såklart.

Jag började störtblöda nu på eftermiddagen, blödde igenom trosorna, när jag väl gick på toaletten så kom det lite klumpar. Efter det så verkar det ha lugnat sig, nu är det bara på pappret när jag torkar mig.
    Känner mig väldigt orolig, klumpar känns inte alls som ett bra tecken....
  • Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-06 23:19:22 följande:
    Okej, jag förstår. Vad säger din känsla?
    Jag förstår din oro, jag har känt likadant i flera dagar men nu känner jag mig lugn och harmonisk igen. Antingen skulle det vara ett mf som är över eller så är allt som det ska.

Kram på dig och hoppas vi får våra bebisar iaf. =)
    Jag vet inte. Jag hoppas så mycket att det ska gå vägen att det känns som om det kommer göra det. men jag ska ringa gyn imorgon så att dom får kolla. Lika bra att få veta så snart som möjligt.
  • Cornellia
    SannaMac skrev 2011-01-07 08:22:42 följande:
    Jokkan och Cornellia: Håller tummarna för er!!!
    Tack, Jag slutade iaf blöda igår redan, så BM vi pratade med imorse trodde inte att det var ett MF, men vi ska till gyn och kolla upp det nästa vecka.
  • Cornellia
    RonjaLi skrev 2011-01-07 09:07:30 följande:
    Åh, vad bra! Då är det nog inte mf! För isf borde du inte slutat blöda.
    När jag fick mitt mf var jag i v.6 tror jag och då blödde det som en kraftig menstruation i flera dagar och jag hade riktigt ont!
    Jag håller tummarna för att blödningen har slutat helt, och inte bara tog lite vilopaus
  • Cornellia

Jag är så sinnessjukt trött. Var iväg och storhandlade idag, och när vi väl hamnade vid kassorna var jag helt svimmfärdig. Nu sitter jag och äter lakritsgodis medans maken lagar middag.

Ang namn så har vi haft ett flicknamn klart i flera år. Pojknamn är mycket svårare, kanske för att jag egentligen inte vill ha en pojke (jag vet, så får man inte känna, tyvärr är det så jag känner).

Svar på tråden BF september 2011