BF september 2011
Grattis & Välkomna alla nya 
Grattis & Välkomna alla nya 
HaHa
Mitt är nog inte lite egentligen men men
Men man längtar som en tok till det verkligen syns!!! Jag har ju inga bilder direkt från de andra graviditeterna att jämföra med heller
Bara nån i vecka 34... Och då va jag gigantisk! Men det är ju låååångt dit!

God morgon!!
Sovit lite sisådär inatt... Har ont i brösten som har blivit så stora och spända att jag inte kan sova på mage längre! Och då va dom rätt stora redan innan... Sen mår jag lite svagt ila innan jag ätit på morgonen...
Annars är det toppen! Idag är hela familjen hemma! Så mysigt!
Jag sover oxå rätt dåligt och drömmer massor!! Känns som jag är tröttare när jag vaknar ibland för drömmarna är så livliga!! ![]()
Håller med katzon och som nån skrivit tidigare i tråden vi väntar barn! Inte missfall! Jag läser inget om missfall.
Inget man hoppas men absolut inget jag går omkring och tänker på!! Jag gläds åt att jag ska få mitt fjärde barn & mannen sitt första biologiska!
Och leta vagnar, skötbord kolla på mammakläder & bebiskläder är mycket roligare!
Sen kan jag ju absolut förstå att det kan va svårt att tänka positivt när man har missfall och dylikt bakom sig!
Kram till er ALLA! 

Vi funderar på att ta reda på könet, men i vår kommun brukar dom inte tala om vad det är. Jag ska fråga när jag träffar BM annars blir det nog ett köns UL