• katzon

BF september 2011

Det är väldigt många som tänker göra KUB test, är det för att det är åldersrelaterat eller för att ni vill göra det ändå?

Det verkar som att det snarare är normen att göra KUB än att inte göra det, jag har aldrig ens hört talas om det förrän här i trådenObestämd

-Elias 030328- -Bebis BF 110906-
  • katzon
    hanna elise skrev 2011-01-19 09:46:01 följande:
    Är förresten grymt trött nu. Somnar direkt efter middagen och sover i ett sträck tills morgonen.
    Blev nästan "glad" när dotterna fick feber inatt så jag får VAB:a resten av veckan. NU ska vi bara ligga i soffan och hyra film och soooova!!! 
    Samma här, har vabbat två dagar. Jag var rätt snabb att ta vab dagarna
    -Elias 030328- -Bebis BF 110906-
  • katzon

Jag tror att jag vill ha en emmaljunga city. Min syster hade den fast tvillingvagn och den var sjukt smidig!
    En sak som bekymrar mig dock med emmaljunga är om man får ett magsovande barn (jag vet att barn inte ska sova på magen men ibland gör dom det ändå) då får dom inte plats eftersom emmaljungan har som en "metallbåge" runt huvudet på sittdelen. Så var det på vagnen min kille hade så jag fick byta vagn efter knappt ett halvår till en teutonia istället!

Mannen tycker det ska bli skitkul o välja vagn. Män och kärror vet ni

• katzon

Håller med om att sympomen dalar! Är i v 8+4 det kanske är så att det helt enkelt planar ut..

• katzon

Astrogirl: nej, åh nej!!! Usch vad jobbigt för er. Vi får tro på den positiva statistiken och tro att du snart är gravid igen! Vad fick dig att göra ett VUL? Kram på dig

• katzon

Alltså, seriöst! Är det någon mer än jag som skulle kunna mörda någon med sina pruttar. Min mage är total kass, luktar INTE okej under täcket när man ska sova. HAHAHA!!!

• katzon

Haha, skönt att höra att jag inte är själv. Det måste ju bero på att tarmarna inte jobbar som vanligt! Trevligt är det icke

Grattis Flisa79 till bröllopsdagen!!!!
    Jag tog reda på att ni firade tennbröllop det är inte illa pinkat
    Vi firade pappersbröllop i somras (1 år) haha..

• katzon

Jag har fått mammabyxor på jobbet, tokskönt!

Nån som har ett bra tips på godaste lördagsmiddagen?

• katzon

Flisan79: Jag förstår att du är orolig, det är jag också! Min barnmorska sa i torsdags på inskrivningen just att: nu kommer snart veckorna man känner sig som en stor bluff. Magen växer men man känner inte mycket mer än så och RUL brukar vara ett bevis på att det faktiskt finns nånting där inne

Egentligen ska man väl var GLAD att man slipper en massa krämpor!!

• katzon

Cornellia: jag tror faktiskt inte du behöver vara orolig, det är så sjukt mycket som händer i kroppen. Det ska töjas och böjas, stretchas ut och mjukas upp, allt för att göra plats för bebisen. Såklart att det kan kännas, var bara lugn!!!!

Grattis på födelsedagen

Svar på tråden BF september 2011