• katzon

BF september 2011

Lagottolisa: vi är exakt lika långt gångna o jag har också väldigt mycket molvärk. Såklart det måste växa massor nu, typ om en månad närmar sig väl livmodern naveln

• katzon

Flisan79: Jobbar du som tatuerare? Blev nyfiken av ett inlägg du gjorde för ett tag sen

• katzon

Idag är jag bara så himla lycklig över att vara gravid!!! Solig
    Jag är så tacksam över att det gick till slut och att det växer ett mirakel i min mage.

Igår fick jag höra bebisens hjärtljud och sparkar
    Det är verkligen på riktigt, så jäkla härligt!!!!!!
    Nu ska jag lägga all oro åt sidan och bara njuuuta av att vara gravid..

Kram på er! {#emotions_dlg.flower}

-Elias 030328- -Bebis BF 110906-
  • katzon

Virra: vilken otroligt tråkig situation ni har hamnat i! Jag kan tänka mig att det är många tankar som snurrar i huvudet Tills ni har fått alla provsvar så tänker jag fortsätta hålla tummarna o hoppas på det bästa!!!!

• katzon
    jessii87 skrev 2011-03-06 14:37:20 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa lite kortare gravid leggings eller liknade? Ska nämligen åka utomlands om 2 veckor o behöver lite sommarkläder...Har bara långa gravid leggings o de kommer bli alldeles för varma..Jag tycker tyvärr utbudet att mammakläder är under all kritik. Finns inte mycket snyggt.... Någon som har bra tips på snygga mammakläder? =))
    www.lillamirakel.se/mama-licious-jeanne-basic-34-dels-leggings--p-2900.aspx

kan det vara något?
    -Elias 030328- -Bebis BF 110906-
  • katzon

Idag fick jag tid för UL 11 april, kommer vara i v 20 då (19+6) jag tycker det verkar sent!
    I vilken vecka är ni när ni ska göra RUL?

Kan man byta tiden till tidigare månntro?!

• katzon

Flisan79: Då kommer du också vara i v.20 va?

Cornellia: Va skönt att få höra tidigt. Vilken vecka är du i nu?

• katzon

Flisan79: Jag var kanske lite het på gröten Är i v 14+0 idag!!!
    Tycker ändå det va långt bort hehe..

• katzon

Jag känner också med flera dagars mellanrum! Det borde nog vara normalt, det beror nog helt hur bebisen ligger. Jag känner oftast på samma sida faktiskt

Svar på tråden BF september 2011