BF september 2011
Jaha, v. 5+0 idag alltså... Ytterligare en liten "milstolpe" måste jag nog säga. 3 veckor och 1 dag sedan inseminationen, men shit det känns ju mycket mycket längre sedan än så! Känns som att jag varit gravid skitlänge... säkert därför man hetsar så kring symptom, det borde ju liksom ha ökat lavinartat enligt min hjärnas uträkningar
Fortfarande har jag dålig aptit. Jag är inte särskilt illamående, men jag är liksom aldrig sugen på något, och om jag blir sugen på något så kommer tanken att "nä fy, vill inte äta..." upp lika snabbt. Bra på ett sätt, för då skippar jag småätandet... men trist att planera middagen när jag inte har någon särskilt lust att äta. I vanliga fall är jag hungrig jämt!!! ...men det kan nog också bero på att jag inte tränat så mycket de senaste 3 veckorna, pga. trötthet och förkylning.
Har för övrigt tagit Otrivin Comp tre kvällar i rad, som jag vet att man inte borde ta... så jäkla täppt i näsan att jag knappt kan andas. Och värre blir det ju med Otrivin (förutom just i stunden) så måste köpa nåt mildare idag...