BF september 2011
Jag fick ca 1:15000 och jag är 29 år, 168 cm och väger ca 57.
Jag fick ca 1:15000 och jag är 29 år, 168 cm och väger ca 57.
Det var på testet för DS (trisomi 21) på de andra (trisomi 13 och 17) hade jag mycket högre. Kanske lägger en del ihop resultatet från alla trisomierna och tar medeltaler från alla tre? Vet inte om det beräknas olika beroende på vart man gör det. Jag gjorde det i Köpenhamn.
Hej alla!
Idag har jag tränat igen för första gången på över en månad. Har varit så trött förut (och haft influensa) att jag inte orkat ta mig iväg till gymmet. Vad kul det var att träna idag när man såg lite put på magen i profil
Var nog bara jag som såg det men ändå ;)
Körde väldigt lugn dock eftersom jag inte tränat på ett tag. Bara 10 min uppvärmning på cross climbern och sen körde jag ben och rygg med maskinerna. Hade lite lättare vikter än vanligt, men livmodern blev lite hård ändå efter träningen.
Imorn ska jag försöka ta mig iväg och simma lite i lugn takt, fast inte så lugnt så jag sjunker...
Tänkte träna lite nu innan jag åker till Schweiz på skidsemester (på onsdag)!
Jo jag är också mer andfådd än vanligt :) flåsar bara jag går i lite uppåtlutande backar. Märkte det även igår på gymmet att man inte orkar lika mkt. Stod på cross climbern mellan två typ 20-åriga tjejer som körde på så satan, haha! Och där stod jag i mitten och flåsade trots att jag körde på lättaste motstånd och i långsamt tempo. Kände mest att jag ville få lite bättre kondition nu trots att jag flåsar, så därför ska jag försöka ta mig iväg till gymmet när jag orkar. Är inte lika trött nu som första tiden iaf. Hade tänkt simma idag, men får se hur det blir med det... regnar ute gör det också och då vill jag inte ens lämna lägenheten
Usch jag känner mig nedstämd idag. Tvivlar tom på om jag verkligen vill ha en bebis i höst. Känns jättehemskt att tänka så (tänk om bebisen känner hur jag tänker liksom...) men de tankarna kommer till och från. Känner mig ensam också nu när killen och jag inte jobbar på samma ort och jag bor i en lägenhet vid jobbet i veckodagarna. Har inte kunnat setts de sista 2 veckorna och nu åker han iväg i 3 veckor så allt känns extra pissigt.
Flisan: Fina kläder! Gillar verkligen blusen/tunikan. Själv har jag köpt en del linnen för gravida men de verkar kosta lite mer än långa linnen som inte specifikt är för gravida. Kan det stämma eller inbillar jag mig bara?
Jag är också sugen på söta drycker... blåbärssoppa, nyponsoppa, juicer... sen även fruktkräm (som jag typ aldrig äter annars eftersom det är så sött). Sen har jag riktigt sug efter bakpotatis nästan varje dag
Gillar med mycket smör, blandade grönsaker och sen gräddfil uppepå.