BF september 2011
velvet skrev 2011-08-25 08:16:44 följande:
Pratade precis med dom, och tydligen så är det dom som har gjort fel... Suck. Men aja, nu vet jag iaf att det (förhoppningsvis) kommer att lösa sig.Jag har varit in varenda dag nu för jag sökte fp med min äldsta 2 veckor nu i sommar som borde komma idag och det har inte synts alls, men nu kommer det iallafall idag, man hinner ju bli måttligt nervös.
Nu har jag semester, men sen har jag redan lagt in för hösten med bebisen. Lika bra om det tar tid tänkte jag.
Tycker mina förvärkar har lugnat ner sig rejält nu. Jag som hade hoppats han ville komma tidigare. 36+2 idag.
Däremot får jag höra minst 3 gånger om dagen att det borde var dags nu va och att magen har sjunkit rejält.
Huvudet var fortfarande rörligt i måndags, (men det är ju tredje)
Vi pratade lite med svärmor , den planerade barnvakten om vilka dagar som "passar bäst" för henne och jobb osv, känns som det kan vara svårt att pricka in....
) Han va ruckbar på sista kontrollen dagen innan han föddes. Jag hade tur som va på sjukhuset pga värkar när vattnet gick.. Kommer navelsträngen i kläm är det bråttom!