• miqaw

BF september 2011

malar87 skrev 2011-01-27 14:43:24 följande:
    Har ngn av er börjat små kika lite på vagn?
    Jag har haft en favorit länge, MEN, det återstår att se om den går in i bilen... Är störtförälskad i Emmaljunga Edge Duo och har en Peugeot 308SW
  • miqaw
    malar87 skrev 2011-01-27 14:50:59 följande:
    Okej. hoppas den går in :D
    Jag är lite sugen på en teutonia fun eller mistral s
    Går den inte in har jag en "nödlösning" som går att få med samma "klädsel" som Edge duon, och det är Emmaljungas Nitro City... MEN, en kompis har den och den är liiite svår i vinterväglag och eftersom jag älskar att gå ut och gå i ur och skur och gärna  på annat än bara asfalt så får vi se var vi slutar.
  • miqaw

Ser att många lider av illamåendet nu... Jag fick gå hem från jobbet i måndags pga det, var hemma i tisdags också men började då äta Postafen och kunde jobba både onsdag och torsdag. Igår var jag ledig och skippade då tabletterna och sedan dess känner jag bara ett liiiiiitet illamående men som absolut inte hindrar mig... Saknar nästan illamåendet eftersom då vet man att det står rätt till samtidigt som man blir helt lamslagen när man faktiskt mår illa... Vill bara att tiden ska gå så jag får göra UL 7/3... Rynkar på näsan

• miqaw
    IdaElinLivia040611 skrev 2011-01-29 11:31:05 följande:
    Jag har provat postafen men det har inte hjälpt mig. Kanske borde ha prövat en längre tid. Äter Lergigan comp och vet inte om det hjälper men vågar inte sluta. kanske borde prova en postafen kur i stället.
    Jag använde det bara tre dagar, hade intalat mig själv att behöva använda det till v 12 men som sagt, efter tre dagar har det lagt sig... MEN, jag har varit ledig igår och så hela helgen så vi får se om det kanske är att jag inte klarar de tidigare mornarna eller att jag äter för sällan när jag jobbar som gör att jag blir illamående...
  • miqaw
    malar87 skrev 2011-01-29 12:01:26 följande:
    Ne men mitt hår har blivit hur mysko som helst blir fett bara på 1 dag
    Det ska tydligen vara väldigt vanligt att håret reagerar av hormonerna och ja, jag har samma "problem".
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 18:33:42 följande:

Hur har ni andra det mad kläder? Kan ni fortfarande använda era vanliga?

Får använda mammabyxor sedan en vecka tillbaka... och då är det mitt första barn och jag går jag in i v 9 imorgon (8+0). Men jag har alltid högre midja på mina byxor pga att jag har så förbannat långa ben så jag visar halva rumpan annars och jag gillade inte "trycket" på magen som det blev av mina vanliga. Annars hade jag nog fortfarande kunnat använda dem.
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 19:47:41 följande:
    Ok, tack genast skaffa... fick min iphone igår av älsklingen och känner min helt lost fortfarandeSkäms
    Du kommer älska den! jag har lagt till Babygruppen, Libro och Babydax också som är ganska bra. Gillar Babygruppen väldigt mycket!
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 19:55:39 följande:
    Jag hittar ingen som heter "Babygruppen" bara "Gravidkalender. Är det den du menar?
    Det kan det vara! När den installerats står det babygruppen på och själva appen är lila :D
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 20:00:56 följande:
    Jaha, ja då är det den. Tusen tack... ska nu leta efter de andra också.
    Härligt!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 20:10:29 följande:
    Önklar er alla i tråden en mysig Lördagkväll,sambon orkar visst inte laga någon middag ikväll. Så det får bli restaurang istället, inte mig emot.

Ska minsann ha efterätt ocksåOskyldig
    Vi har varit lata två dagar i rad men tagit med oss maten hem eftersom man mår lite till och från. Trevlig kväll och beställ en rejäl efterätt nu!
Svar på tråden BF september 2011