BF september 2011
7+0 idag
Skönt att det går framåt!!
Bor i Nävling som ligger i skogen mellan Hässleholm och Kristianstad nere i skåne. Ingen mer från den trakten???
7+0 idag
Skönt att det går framåt!!
Bor i Nävling som ligger i skogen mellan Hässleholm och Kristianstad nere i skåne. Ingen mer från den trakten???
Nordöstra är ju i mina trakter
Måste bara berätta! Jag har världens bästa man! Jag har varit sugen på smörgåstårta i flera dagar, och nu ikväll när jag kom hem från jobbet så hade han köpt det till mig! Jag blev så glad! Så nu sitter jag här halv elva på kvällen och äter smörgåstårta
Äter hellre kall mat än var nu!
Jag har kollat endel på vagnar. Vi ska absolut ha en Emmaljunga antingen en Cerox (ej city) eller en Edge. Vi kommer att köpa begagnad, för jag tycker att dom är på tok för dyra! Och jag vill ha fyra rejäla hjul inga små plasthjul som jag inte kan gå i skogen med!
VAB:ar med min minsting som är sjuk
De ringde från dagis vid lunch och då hade han 38,6 i feber. Nu hade han 40 grader och fick alvedon... Inte alls pigg min lille grabb! Blir VAB flera dagar denna vecka.
I morgon går jag in i vecka 9
Mår rätt bra, svagt ilamående ibland och tröttheten sitter i!
Hejhej alla,
Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Har haft det i flera dagar nu,det kommer och går. Blodtrycket är något lågt,antar att det är därför då jag sällan har ont i huvudet annars.
Fler med huvudvärk?