BF september 2011
Igår hämtade jag ut mitt klädpaket från hm! Topparna var såklart stora i magen, men dem växer man väl i till sommaren. Byxorna var i tightaste laget och passar nog inte länge till om baken blir större, haha! Men dem var jättefina, så jag beställde två par till i större storlek! Rekomenderas varmt! Se bloggen för bild på bla byxorna.

Har just varit på glukosbelastning... Det gick bättre än väntat att dricka vätskan o 2 timmar gick rätt fort. Det bästa av allt var att mina blodsockervärden var bra! Så jag behöver inte testas något mer. Skönt också att veta att Vincent inte blev stor pga grav.diabetes! Hoppas nu på ett normalstort barn så man kanske får ut ungen den vanliga vägen. Ser nu fram emot en ledig dag och den kommande Teneriffa-resan på söndag!
Läste att flera känt sammandragningar, vilket även jag gör då o då. Bm såg dock fundersam ut när jag nä'mnde det o sa att det kan vara annat som spänner, men jag känner ju så väl ingen det sen förra grav o är helt säker. Hur som helst var det ingen fara om det är det, trots att jag tycker det är tidigt.
Sökte lite om tidiga sammandragningar. Det verkar som att om man har mycket sammandragningar eller att dem gör ont så kan det vara farligt. Tydligen kan man ha uvi om man har mycket sammandrgningar, vilket också kan vara farligt.
Någon annan som fått mage plötsligt? Har varit på Teneriffa en vecka nyss och magen har växt ordentligt under den veckan! Vet inte vad jag ska ta på mig på jobbet på onsdag då arbetsbyxorna inte alls funkar längre. Har inte berättat något än! Går in i v 18 nu!
Ang HP kommer jag söka det, men troligen kommer hinna ha 2 eller 3 veckor sem innan, beroende på bf.
Igår ringde jag min chef och berättade om grav. Var ju såklart nervös, men som jag visste kändes det jättebra efteråt. Så tillbaka på jobbet idag efter 11 dagar ledigt och en större mage håller jag inget hemligt längre. Någon annan som inte berättat än?