Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

BF september 2011

Förresten äre någon annan som har samma besvär som jag?

Pissar vädligt ofta och det är inte direkt stora mängder. Verkar som att det lilla pyret och allt som är där inne pressar ihop min blåsa så jag inte har nån kvar :/

• lillagreizn
    Flisan79 skrev 2011-04-12 22:15:22 följande:
    Absolut, och konstigt nog kom det som över en natt för ett par veckor sedan. Är som tur är inte så för mig på natten utan klarar mig med max en kissomgång
    Jag hoppar över natt pissningen bara jag tömmer blåsan när jag går och lägger mig sedan vaknar jag inte fören 8-9 och behöver tömma blåsan. Så det är lyx jämfört med i början av graviditeten :D
  • lillagreizn

Förresten ett tips när man springer på toa hela tiden och knappt tömmer blåsan, höj upp baken medans du pissar eller ännu lättare vänd dig med ansikte mot spolarknappen. Glad Jag tror att dom flesta kommer känna skillnaden.

• lillagreizn
    Flisan79 skrev 2011-04-12 23:03:38 följande:
    Men du glömde att skriva att det hjälper för nr 2 oxå...vilken suprise Förvånad...hahahaha
    Jag har aldrig testat nr 2 åt det hållet! :D Hehe men kul att det funkade för dig oxå Skrattande
  • lillagreizn
    M y skrev 2011-04-13 09:45:29 följande:
    Oj,många som ska på RUL idag....själv får jag snällt vänta ända tills imorgom Skrikandes Tänk på stackars mig Tyst

Lycka till med era UL !
    Ne tänk på stackars mig! Mitt RUL blev juh framflyttat från 12/4 till 20/4 Rynkar på näsan  Jag har juh en hel vecka kvar!
    Dock har jag juh sett mitt pyr redan 2 gånger men det är ändå synd om mig Obestämd
  • lillagreizn
    M y skrev 2011-04-13 10:47:01 följande:
    Ajdå,ja stackars dig...du verkar ha väldigt mycket otur Rynkar på näsan *Tycker synd om*
    Hoppas den vänder och att allt blir toppen!

Hur har det gått med bilen?
    Jadu den står just nu i ett garage och vi väntar på att vi ska få rutorna till bilen. Sedan är den iaf körduglig, dock inte snygg längre med tanke på att bucklorna måste rätas ut och dörren behöver lackas om helt!

Ingen av grannarna som sett något eller nått & försäkringsbolaget tjorvar, men vi får väll se hur det blir.
    hanna elise skrev 2011-04-13 11:02:58 följande:
    Här är det strålande solSkrattande.
    jag Hjärta Norrland !
    Vars i norrland bor du??
  • lillagreizn
    Zenobia skrev 2011-04-13 11:36:17 följande:
    Det var en rejält bit upp i landet Vi bilade norrut för ett par år sen och tanken vara att komma dit men vi svängde av vid Boden ist. Fick ont om tid. Men nu funderar vi på att nån gång ta tåget uppåt ist.
    Hehe ja det kan man juh oxå göra men i dessa tider är inte tåg nå roligt :) Bara förseningar :P
Svar på tråden BF september 2011