BF september 2011
Mår mycket mer illa denna gången. Upplever att jag är tröttare, men man kan ju inte vila på samma vis när man har två barn.
Mår mycket mer illa denna gången. Upplever att jag är tröttare, men man kan ju inte vila på samma vis när man har två barn.
Syltvessla 4 mil åt vilket håll? Låter som mina hemtrakter ;) fast jag bor utanför Höör
NornaB du bodde i nävlinge? Där brukar jag köra igenom när jag ska till önnestad.:)
NornaB aha, där ser man. min bästa vän bor där.
7+6 här illamåendet har börjat släppa men nu har jag fått den berömda yrseln, skitjobbigt:( nån som har tips som hjälper? Nästan så jag önskar att illamåendet kom tillbaka! :D
Vill bli fyra; nej jag har varken lågt eller högt blodtryck. Yrseln är pga hormoner enligt barnmorskan, men det säger dem till allt de inte kan reda ut vad det är ;)
Cornelia: Rul görs mellan v 16-19 skulle de de tycka att fostret är för litet får du komma tillbaka och göra ett nytt. Men var det inte din BM som tyckte du var längre gången? El blandar kjag ihop allt nu
Fick tid för Kub idag, den 24/2 på makens födelsedag är då i vecka 12+0 vi hoppas på en bra present :)
Jolisan blöder du fortfarande?
Jolisan Usch jobbigt det där! Tur att du ska på vul nästa vecka, håller tummarna på gott besked!