BF september 2011
Anna4- klart det är ren skock :) precis som alla andra såna saker man kan göra för att se könet :) men det är kul! :)
Anna4- klart det är ren skock :) precis som alla andra såna saker man kan göra för att se könet :) men det är kul! :)
Längtan81- så myyysigt :))
Idag på lunchen så sparkade den lille prutten så hårt att jag utbrast "oj jisses". Efteråt blev jag SÅ orolig över att något var fel med honom :( tänk vad man oroar sig! Nu sparkas han igen men på ett mer "normalt" sätt :)))
Åh guu så skönt att det är fler än jag som är som en vandrande hormonbomb... igår damp jag totalt för att sambon kom hem senare än vanligt, jag bryter ihop om han inte svarar i tel, om han inte kramar mig tillräckligt ofta, om jag ser romantiska saker på tv t ex osv osv osv. SKIT jobbigt att vara så här ostabil, och jag har tre barn sen innan men kan inte komma ihåg att det var så här.... Igår pratade jag inte med sambon på hela kvällen, lagade bara köttbullar och makaroner åt honom så det var klart när han kom hem men höll honom inte sällskap vid bordet och nu har jag dåligt samvete för att jag är som jag är... måtte detta gå över snart!!!
Dea- Kramper har jag oxå tendens till just när jag ska sträcka på benet eller foten. Jobbigt! Vet inte vad man kan göra åt det tyvärr.
Skönt att foglossningen lättat lite för dig! Har oxå det, får tänka på vad jag gör. Jobbigt när hela "underdelen" ömmar bara för att jag hållit på hemma.
Jisses!! 22 fullgångna veckor idag :) Det går SÅ fort! Vi måste börja planera FL där hemma nu så vi vet hur vi ska vara hemma sen :) har BF 11/9 o tänker jobba så länge jag bara kan. Jobbar ju på sjukhuset så det är nära o bra om fart sätter igång på arbetstid ;)
Får panik och springer ut till mannen och visar pappret med blodet och jag börjar storböla
Det var även blod i toan.. så mkt var det!! Medans jag sitter i soffan och gråter ringer gubben min in och hör med en läkare.. dom ber oss komma in om vi vill.. under tiden puffar jag på magen för jag har inte kännt bebis ännu.. men så får jag sparkar tillbaka ♥ tack gode gud att bebis LEVER!!! Vi väljer att avakta lite innan vi åker in och under dagen har jag inte fått något mer blod.. jäkligt skumt!! och nej vi har inte haft sex
det lustiga med det hela.. kan det ha varit med att man kanske varit stressad eller inte tagit det lite lugnt? Men bebis mår bra iaf och inget mer blod har vi sett
Men jösses vad rädd man var där ett tag!!! FY.. det vill man inte uppleva igen..