Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Ekonomisk knipa HJÄLP!!

Hej! Har hamna i en rejäl ekonomisk knipa. Har inte pengar till räkningarna denna månad och jag kommer hamna på kronofogden om ja inte får hjälp. Kan inte ta lån för jag är arbetslös!!

Någon som vet hur jag ska börja, jag har mej själv att skylla på det vet jag. Men jag vill verkligen inte få något där vart ska jag börja??

Jag har flera olika avbetalningar.. och jag kan inte betala till något ställe denna månad annars kunde jag ju sagt att jag kunde betala en liten del!!

Vart ska jag vända mej???

• Svar på tråden Ekonomisk knipa HJÄLP!!
  • Anonym (Orolig)

Nej tror tyvärr inte jag kan låna av någon! Dom förstår inte min sist tyvärr... Svårt att förklara hur dom funkar.

• Anonym (Orolig)

Jo jag får pengar, har bara 5000 i a-kassa varje månad.Men det räcker inte så långt. Har ju varit jul och har två barn som ska ha mat på bordet. Min sambo har gamla skulder på fogden som han hade innan vi träffades och ja vill verkligen inte hamna där. Min sambo fick 9000 men som sagt de har varit jul och vi behöver mat o bensin...

• Anonym (Orolig)

soc hjälper mig inte. Har en bil på avbetalning 60.000kr kvar på lånet och de får jag aldrig ut för den som den ser ut idag. Hände tyvärr en liten olycka när det var halkigt. Annars hade jag sålt den för längesen o köpt nått billigare..

• Anonym (Orolig)

Vi hyr ett hus har över 2 mil in till centrum. Så bil klarar vi oss inte utan. Vi har inte köpt några onödigt dyra julklappar. Vi har haft inkomst på 30- 40 tusen i månaden men tyvärr blivit arbetslösa då dom dragit ner på personal.
    Ska försöka få undan lite kläder på tradera...

• Anonym (Orolig)

Tack att någon förstår!! Gjorde denna tråden för att få hjälp! Ja vet mycket väl att det är mitt eget fel att jag hamnat där. Så jag klarar mej utan påhopp!!!!

Får vi båda jobb snart så kommer allt att lösa sig, o vi försöker så gott vi kan att hitta något men det är svårt i den här staden. Vi ska försöka se om den lilla kan börja på dagis tidigare ifall vi båda har tur och hittar jobb inom det närmsta!

Svar på tråden Ekonomisk knipa HJÄLP!!