-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
full av förhoppning: shit vilken skillnad! kollade på plastik kirurgerna igår på tv då hade dom en patient som oxå gjortde magen, helt sjukt vilka skillnader ! härligt!!
-
Oj, vad fin magen har blivitFull av förhoppning skrev 2011-05-24 22:47:10 följande:
112 kg, 63 kg före bukplastik och 62 kg 1 vecka efter bukplastik med väldigt svullen mage
Och vilket jobb du gjorde själv innan det kom så långt som till bukplastiken
-
Vad fin mage du fått Full av Förhoppning! :)
Grattis! :) -
men gud va fint det ser ut bara en vecka efter!! Grattis :DFull av förhoppning skrev 2011-05-24 22:47:10 följande:
112 kg, 63 kg före bukplastik och 62 kg 1 vecka efter bukplastik med väldigt svullen mage -

11 dagar efter op
Svullen men det blir bra
-
Gud vad fint :)Full av förhoppning skrev 2011-05-30 10:51:54 följande:
11 dagar efter op
Svullen men det blir bra 
Får ni betala operationen av överflödig hud själva? -
min är bekostad av landstinget. Hade 6 cm häng och fick eksem och svamp när det var varmt ute.... de krävde 3 cm häng och besvär och 6 månaders viktstabilitet. Helst BMI under 25 och jag har 22,5.NenneLo skrev 2011-05-30 11:38:55 följande:Gud vad fint :)
Får ni betala operationen av överflödig hud själva?
Är supersvullen och ser gravid ut från sidan men hade en blödning och har nog rätt mkt vätska som kroppen måste ta hand om. Framifrån är jag så höjd
-
Okej vad bra! Skönt att få hjälp och känna att man kan börja om på nytt!Full av förhoppning skrev 2011-05-30 11:44:36 följande:min är bekostad av landstinget. Hade 6 cm häng och fick eksem och svamp när det var varmt ute.... de krävde 3 cm häng och besvär och 6 månaders viktstabilitet. Helst BMI under 25 och jag har 22,5.
Är supersvullen och ser gravid ut från sidan men hade en blödning och har nog rätt mkt vätska som kroppen måste ta hand om. Framifrån är jag så höjd
-
Inte bilder på mig men på min systerdotter som genomgick sin operation på valborg förra året. Nu har hon gått ner 60kg och är skitsnygg, men de var hon ju innan också.
Före

Efter

-

Dagen innan operationen

Juli 2010