-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
WOW vilka otroliga resultat!!! Fantastiskt!!
-
Här kommer mina bilder, vågen visade -21 kg i morse men bilderna togs i helgen och då var det fortfarande -20 kg

Ångrar att jag inte tejpade mina ärr längre, de är inte speciellt vackra. Fast å andra sidan är jag hellre smal med 5 små fula ärr på magen än tjock utan ärr
-
Gud vilka fina resultat :D
Idag är det ett år sen opn så jag ska ta nya bilder, ska bli jättespännande att se dom jämte varandra.. :) -
Ojoj sicken skillnad!" Grymt vad du är duktig! Hoppas jag själv kommer så ålångt (minus 40 snart)Anne B M skrev 2011-05-07 19:05:32 följande:
-

Jag fattar inte alls att jag var så stor en gång i tiden! Nu är det ett år sen jag opades och har gått ner ca 45kg. Livet är bättre på alla sätt och vis, det är galet hur mycket det kan göra... -
Oj vilken skillnad!! Vad duktig du är!
-
ZODIC- Vad vägde du från början?
-
Vägde 112kg, o nu 67-68kg.lovely storm skrev 2011-05-16 17:40:07 följande:ZODIC- Vad vägde du från början? -
Sinnessjukt vilken skilnad det är på Er alla!
I en del fall så ser man knappt att det är samma tjej på bilderna
Keep up the good work girls
-
WOW! Vilken skillnad :)Zodic skrev 2011-05-16 11:57:10 följande:
Jag fattar inte alls att jag var så stor en gång i tiden! Nu är det ett år sen jag opades och har gått ner ca 45kg. Livet är bättre på alla sätt och vis, det är galet hur mycket det kan göra...