Med ettan snittades jag planerat, stannade i 2 dygn och tillbringade tiden med att lära mig ta mig i och ur sängen utan att det gjorde alltför ont. Sambon skötte om dottern, jag hade inte bytt blöja en enda ggn när vi kom hem
.
Men i övrigt: ammade, ammade, ammade, sov,sov,osv. Hann ta emot två besök oxå.
Med tvåan så låg vi inne i 8 dgr.Hon på neo och vi på BB eftersom jag var kanonförkyld och inte fick vistas där. som tur var fick hon komma över till oss på dagtid efter 2 dgr, så det löste sig
Jag mådde skit pga av förkylningen, hade feber och frossa och sov större delen av dagarna. En liten stund varje dag kom vår "stora" tjej och hälsade på och busade och hoppade i min säng etc etc. En jävligt lyxig grej var att personalen på neo kom med vår dotter på natten när hon skulle amma, sen tog de tillbaka henne dit.Hade hon bajsat så bytte de blöja eftersom de ville väga henne i samband med det. Som en privat nanny!
Med trean stannade jag 24 timmar efter att han var född. Sambon var hemma med de stora tjejerna större delen av tiden, men han kom och sov över med oss iallafall. Jag mådde jättebra och var uppe och rantade runt. Frossade i godis, glass och skavllertidningar eftersom jag visste att det skulle dröja innan jag fick en lugn stund efter att jag kommit hem
Alla ggr har jag mestadels sunkat runt i morgonrockoch landstingsrocken etc. Men när vi var inskrivna i 8 dgr så började jag tillslut ha mina egna kläder till 100% eftersom det kändes så seeeeeegt att vara där.