mamirau skrev 2011-03-19 21:44:15 följande:
JA!! det blev ett svagt sträck ikväll, men det är ju ändå ett sträck!!!!
Men.... det finns ett STORT men..... jag har ont från och till i ryggslutet... och förra gången (nästan exakt på dagen jag plussade förra året) hade jag ont (men mycket ondare) den gången..... och det slutade som det gjorde...
ringde min bror direkt (jag berättade naturligtvis för min man först, ha ha) som sa att jag skulle slå undan de tankarna.. men det är inte så lätt då det ömmar.... då kommer rädslan...
så jag får se om jag lyckas somna ikväll.. men det positiva är att jag iaf KAN bli gravid:)
Jag KAN!!!!!
Grattis!!!
Hoppas de lilla livet vill stanna kvar nu!
Fast det är inte annat än att man blir lite avis...
Här inväntas mensen, skulle kommit idag men den hoppar lite ibland och kan vara allt mellan 23-30dagar emellan och på dag 27 idag som det varit senaste 2 månaderna...
Och tror att den kommer inom några dagar tyvärr trotts att vi antagligen träffade in ÄL denna månaden, har inge stickor och testar med tyvärr men blir nog köpa sånna snart.. någon som har något bra tips på några billiga som funkar bra?
Känns inte alls som att de skulle vara nån liten en i magen
Alla andra gånger har jag varit såååå trött och visst är jag lite slö om dagarna nu men kvällarna har varit värst jämt förut och kvällarna är jag som piggast nu så...
räknar kallt med att jag kommer vakna med tant röd i morgonbitti.... tyvärr