Inlägg från: Anonym (Ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ångest)

sertralin, ångestattacker !

Jag har ätit sertralin av olika märken den första jag fick var rena skiten jag fick 4 ggr värre ånget & blev helt apatisk o låg i soffan i 3 mån & bara glodde, vägde till slut 39kg  & blev då såpass förbannad på sjukvården att jag slutade med skiten. Tog mig såpass långt själv i min ångest att jag enbart tog stesolid vid stora ångest bheov men uteslöt all kontakt med affärer & stora sällskap..

Efter att tröttnat efter ett par år i att sitta hemma & vara isolerad började jag googla runt på olika mediciner & pratade med en av mina grannar som precis hade fått ångest själv & fått ett bra medicin utskriven .
    Jag tog min nya egenhändiga information & gick till läkarn & krävde att få testa denna medicin som heter Anafranil som har funnits sen 70-talet. efter 6 år med stora beskymmer o undvikit sociala kontakter kunde jag ätnligen på bara 10mg av denna medicin ta mig ut i verkligenheten skaffa mig ett jobb & har även åkt italien-sverige tur & retur med bil 2 ggr.

idag äter jag enabrt Anafranilen 10 mg & har inte tagit en stesolid på 2 år & har haft 1 ångest attck på dessa år.

• Anonym (Ångest)

Jag har den för ångest & oro som kommer när jag är bland för mycket folk

• Anonym (Ångest)

Jag äter den varje dag istället för tex zoloft å sånt..

Svar på tråden sertralin, ångestattacker !