Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • Mariohn
    La Lola skrev 2011-01-04 13:09:37 följande:
    Skitfula.
    Precis som alla andra leggings.
    Jag har svarta leggings när jag tränar. De känns mer ok. De är praktiska och inte så varma att springa i. När jag var gravid hade jag också leggings och tunika. Det var jätteskönt och praktiskt. Men just leggingsen i lack är värre än värst enligt mig
  • Mariohn
    Kazeer skrev 2011-01-04 13:17:11 följande:
    Annat:
    Jag tror aldrig att jag har sett någon i lackleggins. Det låter inte snyggt. Jag kanske tyckte att det var så fult att jag har förträngt att jag någonsin sett detta plagg.
    Haha lucky bastard
  • Mariohn
    Antonsmamma07 skrev 2011-01-04 13:19:16 följande:

Skitsnygga! Jag har ett par och använder dom ofta:) Tycker att man får jäkligt snygga ben i såna. Men jag tycker att de passar bättre på smala ben, än på lite tjockare ben.

Jag använder nästan enbart leggings tycker de är grymt bekvämt klädesplagg.

Jag har aldrig sett någon som har snygga ben i sådana! Antingen ser benen feta och gropiga ut eller så ser de pinniga och för magra ut Men smaken är som baken!
  • Mariohn
    La Lola skrev 2011-01-04 13:27:35 följande:
    Det är sååå fint när det blir rövhäng på leggings o tjejer tror att de är jättediskreta när de ställer sig o drar upp de....
    Hahaha lite som att klia sig i röven diskret när man står på scen. går ikke!!!
  • Mariohn
    Antonsmamma07 skrev 2011-01-04 13:35:17 följande:
    La lola: fattar inte alls va du pratar om! Jag är skitsnygg när jag hoppar/drar upp mina. Jätte diskret också;) haha
    Jag har aldrig fått häng i mina leggings och då joggar jag i dem. Betyder detta att jag har för bred röv
  • Mariohn
    La Lola skrev 2011-01-04 13:39:11 följande:
    Nja eller så får du erkänna att du bär hängslen....
    Det  är för att forma kameltån snyggt
Svar på tråden Lackleggings??