• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • La Lola

Skitfula.
    Precis som alla andra leggings.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Mariohn
    La Lola skrev 2011-01-04 13:09:37 följande:
    Skitfula.
    Precis som alla andra leggings.
    Jag har svarta leggings när jag tränar. De känns mer ok. De är praktiska och inte så varma att springa i. När jag var gravid hade jag också leggings och tunika. Det var jätteskönt och praktiskt. Men just leggingsen i lack är värre än värst enligt mig
  • Pickeli

Spöstraff till alla som använder dessa horribla skapelser!! Demon

Leggins i övrigt har jag inget emot dock.

Google it!
  • Kazeer

Annat:
    Jag tror aldrig att jag har sett någon i lackleggins. Det låter inte snyggt. Jag kanske tyckte att det var så fult att jag har förträngt att jag någonsin sett detta plagg.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Mariohn
    Kazeer skrev 2011-01-04 13:17:11 följande:
    Annat:
    Jag tror aldrig att jag har sett någon i lackleggins. Det låter inte snyggt. Jag kanske tyckte att det var så fult att jag har förträngt att jag någonsin sett detta plagg.
    Haha lucky bastard
  • Antonsmamma07

Skitsnygga! Jag har ett par och använder dom ofta:) Tycker att man får jäkligt snygga ben i såna. Men jag tycker att de passar bättre på smala ben, än på lite tjockare ben.

Jag använder nästan enbart leggings tycker de är grymt bekvämt klädesplagg.

jannikejarlbrink.blogg.se** Anton 071014** Alicia 091023
  • mari

Jag tycker att folk som har lackleggings på sig ser ut som att de har kämt in sig i en cykelslang. Skitfult.

Kanske praktiska en regnig dag dock, vad vet jag.

• TrailerTrash

Skitfult..Spelar ingen roll vem dom sitter på dom är fula fula fulaKräks

• Mariohn
    Antonsmamma07 skrev 2011-01-04 13:19:16 följande:

Skitsnygga! Jag har ett par och använder dom ofta:) Tycker att man får jäkligt snygga ben i såna. Men jag tycker att de passar bättre på smala ben, än på lite tjockare ben.

Jag använder nästan enbart leggings tycker de är grymt bekvämt klädesplagg.

Jag har aldrig sett någon som har snygga ben i sådana! Antingen ser benen feta och gropiga ut eller så ser de pinniga och för magra ut Men smaken är som baken!
  • Antonsmamma07
    Mariohn skrev 2011-01-04 13:25:41 följande:
    Jag har aldrig sett någon som har snygga ben i sådana! Antingen ser benen feta och gropiga ut eller så ser de pinniga och för magra ut Men smaken är som baken!
    delad;)

Men ja de gäller ju som sagt att INTE ha en tendens till celluliter då blir de inte snyggt!
    jannikejarlbrink.blogg.se** Anton 071014** Alicia 091023
Svar på tråden Lackleggings??