• Anonym

Nordea har snott mina pengar!

4 dagar efter jul skulle ja ha haft 2500 kvar på mitt kont med hade bara 85 kr när ja tog ett kontoutdrag, trodde då ja hade spenderat mer än ja själv trodde då ja hade handlat en hel del. så ja tänkte inte mer på det. 4 dagar efter så kollar ja kontot igen av en slump och mina 2500 kr satt på kortet. hur kan de komma sig?

Nu idag fick ja en insättning på 1200 kr, igår när ja kollade kontot har ja 300 kvar så ja tog ut 200. Men när ja kollade kontot idag ligger ja minus 765,... ja använder elektron o inte visa så de kan inte ligga minus på mitt konto ens, Ringde banken men har inga koder så de kunde inte kolla mitt konto förens ja har de, och eftersom ja är ensam med sjuka barn så kan ja inte ta mig ner till kontoret,. utan får vänta tills fredag då koderna kommer. är de någon mer som drabbats eller har ni någon aning varför de blivit så här, tycker nordea e skit o bara vill byta bank nu på direkten

• Svar på tråden Nordea har snott mina pengar!
  • Birgitta2

Nordea har haft strul med transaktioner och visning av saldon har jag förstått av deras hemsida. Det kan vara det du drabbades av. Man skall aldrig helt lita på internetbanken utan själv skriva upp efter sina kvitton vad man handlat och tagit ut etc.

• Buffy26

Hej jag hade nordea förut och dom behandlar sina kunder skit! så länge dom har dina pengar att använda, och otrevliga är dom med! bytte till swedbank, och riktigt snälla och tillmötesgående. hoppas det ordnar sig.

• La Lola
    Buffy26 skrev 2011-01-04 14:57:04 följande:
    Hej jag hade nordea förut och dom behandlar sina kunder skit! så länge dom har dina pengar att använda, och otrevliga är dom med! bytte till swedbank, och riktigt snälla och tillmötesgående. hoppas det ordnar sig.
    O jag har haft Nordea sen jag var 18 år o har aldrig nånsin haft problem......så dra inte alla över samma kam.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Birgitta2
    La Lola skrev 2011-01-04 14:59:10 följande:
    O jag har haft Nordea sen jag var 18 år o har aldrig nånsin haft problem......så dra inte alla över samma kam.
    Jag har också bara bra erfarenheter av dom.
  • Hedebris
    La Lola skrev 2011-01-04 14:59:10 följande:
    samma här :D
  • Anonym
    Birgitta2 skrev 2011-01-04 14:56:49 följande:
    Nordea har haft strul med transaktioner och visning av saldon har jag förstått av deras hemsida. Det kan vara det du drabbades av. Man skall aldrig helt lita på internetbanken utan själv skriva upp efter sina kvitton vad man handlat och tagit ut etc.
    Kan du länka till sidan? hittar inte informationen...
  • Flissi

Mitt konto har visat lite konstigheter, hade 900kr & 1200kr idag men inte gjort nån överföring.
    Men jag har inte hunnit forska mer i detta & får kolla kontoutdraget lite mer hemma med koderna.

Men nåt fuffens har det allt varit.

• Flissi

Jag hade 900kr & 1200 idag menar jag...

• Anonym
    Buffy26 skrev 2011-01-04 14:57:04 följande:
    ärligt talat ja måte byta bank nu! har bestämmt mig, detta är inte första gången de försvunnit pengar o sen kommimt tillbaka, man måste kuna lita på sin bank!

Tur som fan ja har pengar hemma o mat i kylen resten av månaden
  • Flissi

äh... 900kr IGÅR och 1200kr idag...

I förrgår hade jag 1200kr också men handlade inget mellan den tiden.

Svar på tråden Nordea har snott mina pengar!