• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)
  • trollkarl

@ mysfaaktor

Ja man sticker med svansen mellan benen när man tappar argument, och inser att man förlorar striden..

• upp yours
    mysfaaktor skrev 2011-09-02 17:43:23 följande:
    Leaving den här tråden, så att säga.

Kanske går och tar mä en joint. För jag är ju trots att inte gravid och kan alltså bara skada mig själv.

Tjo!
    Lycka till med att skada dig själv, du får verkligen anstränga dig långt och länge.
    Återkom om några år och säg hur det går

• trollkarl

@ UY

Tack för ett bra skrivet inlägg!

@ mysfaaktor

Grattis..

• mysfaaktor
    upp yours skrev 2011-09-02 17:44:16 följande:
    Man kan inte "studera" en drog när en koktail av dom intages, en koktail av olika droger är det vad folk i regel använder i sverige.
    Givetvis finns det dom som föredrar rent grönt i det dom röker men dom allra flesta skulle jag säga i alla fall alla cannabisrökare jag har stött på drygar ut med tobak.
    Omöjlig att då tillskriva cannabis egenskaper.

Jag har inga åsikter

Ja tyvärr, du verkar ganska låst i dina åsikter vilket är trist  om du ska ge dig in i ett yrke där dina kunskaper är kraftigt begränsade och färgade,
    Och ja, cannabis fungerar även mycket väl för dom med adhd.
    Kol14 är ett perfekt exempel på det då han fick cannabis preparat utskrivna just mot sina åkommor.
    Han är långt ifrån ensam när han säger att cannabis har gjort underverk för tillståndet, det är i alla fall mindre skadlig än amfetamin/amfetaminbesläktade preparat som skrivs ut idag på löpande band.
    .
    Okej, NUU är det mitt sista svar då.

Fan ock.

1) Jag studerar väl fan inte bara svenska studier?

2) Nej, jag är absolut inte låst i mina åsikter. Det är därför man studerar olika studier, från olika perspektiv?

3) Ja, jag har inte läst ett skit från den sidan för det var helt värdelös att sitta och leta upp. Vem har tid?

Så, NU är jag klar.
  • mysfaaktor
    trollkarl skrev 2011-09-02 17:45:11 följande:
    @ mysfaaktor

Ja man sticker med svansen mellan benen när man tappar argument, och inser att man förlorar striden..
  • Tom Araya
    upp yours skrev 2011-09-02 17:44:16 följande:
    Man kan inte "studera" en drog när en koktail av dom intages, en koktail av olika droger är det vad folk i regel använder i sverige.
    Fast det låter ju som på dig att du är rätt säker på cannabisens ofarlighet och då undrar jag vad du grundar det på när det inte går att "studera"?
  • upp yours
    Tom Araya skrev 2011-09-02 18:00:58 följande:
    Fast det låter ju som på dig att du är rätt säker på cannabisens ofarlighet och då undrar jag vad du grundar det på när det inte går att "studera"?
    Studien där endast cannabis var inblandad

http://black-frames.net/i-ol6bt 
  • bad gyal

En annan positiv sak med röka är att all mat smakar som himmelriket.. 

• bad gyal
    llitenflundra skrev 2011-09-02 13:55:22 följande:
    Nja, blommorna är mer rätt, ska man röka blad så blir ju det inte så mycket.
    Men bladen röker man också, i alla fall de som sitter i direkt anslutning till blomman.
    Andra bland sk "fan leaves" åker i soptunnan.

Hasch är samma i princip, dock starkare som du säger.
    Normalt i alla fall.
    Men vänta, det jag röker är löv med stjälken, det gör dom i Jamaica också. Man plockar bort stjälken ju, menar du att det är blomman?
Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)