• Sandylicious

När slutade du amma?

Som frågan lyder, hur gamla var era barn när ni slutade amma? :)

• Svar på tråden När slutade du amma?
  • örtagård
    älskarlivet81 skrev 2011-01-14 08:22:46 följande:
    Brukar inte ha fördomar, men fy vad vidrigt.. Varför??
    När slutade du då? Det var väl ändå det som var frågan. Inte ett forum för negativa värderingar.
  • älskarlivet81
    örtagård skrev 2011-01-14 08:42:02 följande:
    När slutade du då? Det var väl ändå det som var frågan. Inte ett forum för negativa värderingar.
    Jag har redan svarat på när jag slutade.. Men jag kan skriva det igen.. Jag slutade ofrivilligt vid 3,5 månaders ålder..

Och ja, jag står fast vid att det inte är normalt att amma till 6 års ålder.. 
  • örtagård
    älskarlivet81 skrev 2011-01-14 08:47:20 följande:
    Jag har redan svarat på när jag slutade.. Men jag kan skriva det igen.. Jag slutade ofrivilligt vid 3,5 månaders ålder..

Och ja, jag står fast vid att det inte är normalt att amma till 6 års ålder.. 
    förlåt. såg inte ditt svar.

det kan du stå fast vid men ett mycket negativt värdeladdat ord att använda och det var ju överflödig infomation då tråden inte handlar om folks uppfattningar om vad som är ok eller inte för andra. det är ovidkommande i förhållande till tråden.
  • Jenny76

min son: 7 månader
    min dotter är 5 månader och jag håller på att trappa ner.

• Ellan 73
    älskarlivet81 skrev 2011-01-14 08:22:46 följande:
    Brukar inte ha fördomar, men fy vad vidrigt.. Varför??
    Usch för din fula kommentar! Håller med de andra, man kan tycka vad man vill, men låta bli att skriva sårande kommentarer.
  • Melvin o Alvas mamma

Första: 10 mån
    Andra är nu 5 mån och jag kommer nog hålla på ungefär lika länge som sist om allt går bra, det är ju så behändigt att ha maten med sig ;)

• Ellan 73

Vill gärna höra några fler! Själv har jag en 8 månaders som jag delammar.

• Dr Mupp

Ettan 1 månad
    Tvåan 20 månader
    Trean 2,5 år
    Fyran är 16 månader och ammas.

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
Svar på tråden När slutade du amma?