• JoisH

rädd att katten lägger sig på barnet!

Jag fick göra mig av med min katt pga att han lade sig på min lille.Katten är väldigtsvartsjuk och skulle lägga sig på min lille,vaknade på natten av att katten gick på honom,och katten väger 7kg...droppen var när jag låg ner och ammade såkom katten och skulle lägga sig på honom,jag skulle putta ner katten,då satte han klorna i Isak och höll på att dra ner honom ur soffan.Visst det var en ren reflex av katten,men jag kände så att jag skulle aldrig förlåta mig själv om något hände Isak.Min katt var som en bebis för mig innan så det var inte lätt men jag ringde veterinären iaf och fick svaret att de inte avlivade friska katter.Jag sa att det handlade ju om min son,men det spelade ingen roll.Stäng in katten sa dom,men vilket liv skulle den få då??Djurens vänner tog inte heller emot honom,men efter mycket om och men hittade jag en som kunde ta honom.Hon hade själv en dotter på8 månader men hon trodde att katten bara var så mot mig pga svartsjuka.Och det stämde,det funkar jättebra där och han är snäll mot hennes dotter.Slutet gott Glad

Svar på tråden rädd att katten lägger sig på barnet!