• Anonym

Tradera fråga

Har själv börjat funderat på att sälja barnkläder på tradera men vet inte hur det går till riktigt...och vad det kostar att lägga ut ett plagg...och är det verkligen värt det...jag menar allt krångel med frakt och paketera varorna och skicka i väg och hålla kolla på avslutade aktioner så folk får sina kläder i tid och jag får in pengar på mitt konto...och bör man ha ett annat konto där man har till sina Tradera försäljningar?...har  bara ett personkonto nu...

Ja, så många frågor och tankar har jag...så därför vet jag inte om det lönar sig besväret...eller?...

Har massor av fina barnkläder som jag gärna vill sälja vidare..men det verkar ju såååå krångligt...och ibland får man ju kanske inte varan såld för mer en en 5 kanske och går i förlust...

• Anonym
    SoStylish skrev 2011-01-08 02:30:57 följande:
    Hur mycket det kostar beror på ditt utropspris och hur mycket du säljer varan för. Du väljer ju själv utropspris så om du inte vill sälja något för 5 kronor så behöver du ju inte heller göra det.

Du kan välja så att dina bankuppgifter står med i vinnarmailet så slipper du maila själv till alla som vunnit. Sen är det bara att kolla bankkontot när folk betalat, packa och posta!
    Tack för ditt svar till mig...och för att jag fick låna tråden lite med min frågor.

Tror jag ska gå in på Tradera i morgon och göra en liten prov försäljning och se om jag klarar av det..*ler*

Så tack för era andra tips här inne med...som ts ville ha hjälp med.
Svar på tråden Tradera fråga