• Anonym

Kläder på dejt, vad?!

Hej, va kul =)

Kolla in hans bilder (om sådana finns) och titta vad han har för klädsel. Gillar han jeans? T-shirt..avslappnad eller lite mer stilig för jämnan?

• Anonym

Gud så kul

Jag skulle ha jeans med underställ under om det är kallt(inte bra för spritualiteten att frysa inte sexigt heller), snygg stickad tröja, promenadvänliga men givetvis snygga skor\stövlar.

Klänning ser  lite konstigt ut om ni nu har planerat att promenera tillsammans. Jeans och en snygg tröja fungerar även om dejten innebär middag. Spar klänningen och den mer uppklädda stilen till dejt nr 2 bio och middag

• Anonym

Men vad exakt menas med promenad? Ska ni promenera runt i 1-2 timmar eller gå på en 15 minuter till närmaste ställe?
    Vad har ni för ålder?
    När på dagen ska ni ses?
    Jag tycker nog att klänning är lite fel val i januari om ni bestämmt att tex promenera på djurgården vid lunchtid.
    Det finns ju snygga välsittande byxor, tröjor och jackor. Även personer som är välvårdade och har en mer uppkädd stil bär ju vinterjackor på fritiden.

• Anonym
    Anonym (ts) skrev 2011-01-08 00:23:55 följande:
    hehe Ord  och inga visor  

Gillar verkligen klänning :) 
    Det är ju din dejt så gör som du känner är rätt. Även om nu killen du ska träffa är friluftsmänniska som sticker till fjällen så fort han kan är det ju din personlighet som du ska visa upp.
  • Anonym
    Anonym (ts) skrev 2011-01-08 00:28:37 följande:
    Kanske max 30 min, ska möta han. 
    Vi är i 25årsålder.
    Vi ska ses på kvällen, tänkte ta min vanliga vinter jacka =)
    Ja ha kvällen när du nämnde promenad såg jag långpromenad till någon trevlig restaurang. Nej på kvällen lär ni nog inte gå så långt(förhoppningsvis...).
  • Anonym
    Selma1966 skrev 2011-01-08 09:27:21 följande:
    Hellre överklädd än underklädd på dejter och anställningsintervjuer Men klänning på promenad verkar överdrivet, om det inte är sommar. Snygg och välklädd kan man vara i byxor också. Jeans skulle jag bara välja om det var bowling eller "picknick"... Men det är mest för att jag själv skulle vilja klä upp mig Klänningen kan du spara tills ni går på restaurang och är inomhus. Lycka till!
    Det var väl ett tag sedan jeans bara var accepterat i trädgården har ju kommit så många olika märkesjeans senare år.
  • Anonym
    Anonym (ts) skrev 2011-01-08 16:44:53 följande:
    Ja nu är det snart dags att gå Nervös och pirrimagen har jag!! 

Det blev ett par mörka jeans, en lila topp och en svart kofta. Kände att klänning blir för upp klätt. Kanske en annan gång Eller så blir det pannkaka av allt! Man ska nog inte ha för höga förväntningar. Men hoppas jag gör jag lite ändå :)

Önska mig lycka till :) 
    Lycka till.
  • Anonym

Härligt! Jag ska prova lyckan nästa vecka med en tjej jag har träffat via nätet!

Svar på tråden Kläder på dejt, vad?!