Kläder på dejt, vad?!
Hej, va kul =)
Kolla in hans bilder (om sådana finns) och titta vad han har för klädsel. Gillar han jeans? T-shirt..avslappnad eller lite mer stilig för jämnan?
Hej, va kul =)
Kolla in hans bilder (om sådana finns) och titta vad han har för klädsel. Gillar han jeans? T-shirt..avslappnad eller lite mer stilig för jämnan?
Gud så kul
Jag skulle ha jeans med underställ under om det är kallt(inte bra för spritualiteten att frysa inte sexigt heller), snygg stickad tröja, promenadvänliga men givetvis snygga skor\stövlar.
Klänning ser lite konstigt ut om ni nu har planerat att promenera tillsammans. Jeans och en snygg tröja fungerar även om dejten innebär middag. Spar klänningen och den mer uppklädda stilen till dejt nr 2 bio och middag
Men vad exakt menas med promenad? Ska ni promenera runt i 1-2 timmar eller gå på en 15 minuter till närmaste ställe?
Vad har ni för ålder?
När på dagen ska ni ses?
Jag tycker nog att klänning är lite fel val i januari om ni bestämmt att tex promenera på djurgården vid lunchtid.
Det finns ju snygga välsittande byxor, tröjor och jackor. Även personer som är välvårdade och har en mer uppkädd stil bär ju vinterjackor på fritiden.
Härligt! Jag ska prova lyckan nästa vecka med en tjej jag har träffat via nätet!