• Anonym (ts)

Kläder på dejt, vad?!

Hej hej här har ni en nervös tjej som ska på en dejt

Jag ska då på dejt imorgon, en kille jag träffat på nätet. Vi ska ses för första gången Ska ta en promenad  och äta en bit mat och kanske ett glas med. 

Är lite osäker på vad jag ska ha på mig? Kan man ha en svart tajt klänning, den är trekvartsärmad och inte urringad (från lindex). Till det tänkte jag ha ett par tjockare svarta mönstrade strumpbyxor och mina stövlar.
    Eller ska man ha något som inte är tajt kanske? eller jeans?

Tips och råd mottages!!  

Kram  {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-08 17:07
    Ja nu är det snart dags att gå Nervös och pirrimagen har jag!!

Det blev ett par mörka jeans, en lila topp och en svart kofta. Kände att klänning blir för upp klätt. Kanske en annan gång Eller så blir det pannkaka av allt! Man ska nog inte ha för höga förväntningar. Men hoppas jag gör jag lite ändå :)

Önska mig lycka till :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-16 10:59
    Nu är vi tillsammans känns helt underbart, är så där mysigt kär

Tack för hjälpen med kläderna

Kram

• Svar på tråden Kläder på dejt, vad?!
  • Anonym (ts)
    Frk Razz skrev 2011-01-08 10:42:03 följande:
    Bestämt dig??? *Lycka till spark*
    Näpp, har ju inte det. Har lagt fram alla alternativ på sängen nu. :)
    Ett är ett par mörka jeans, lila finare linne och en svart kofta eller en tunika. 
    Eller den svarta klänningen

• C4m1ll4

Ett är ett par mörka jeans, lila finare linne och en svart kofta

• arianne03

Ta det som DU känner dig finast i! Inget av alternativet är "konstigt" så det bästa är om du är bekväm

• Anonym
    Selma1966 skrev 2011-01-08 09:27:21 följande:
    Hellre överklädd än underklädd på dejter och anställningsintervjuer Men klänning på promenad verkar överdrivet, om det inte är sommar. Snygg och välklädd kan man vara i byxor också. Jeans skulle jag bara välja om det var bowling eller "picknick"... Men det är mest för att jag själv skulle vilja klä upp mig Klänningen kan du spara tills ni går på restaurang och är inomhus. Lycka till!
    Det var väl ett tag sedan jeans bara var accepterat i trädgården har ju kommit så många olika märkesjeans senare år.
  • Anonym (ts)

Det blev ett par mörka jeans, en lila topp och en svart kofta. Kände att klänning blir för upp klätt. Kanske en annan gång Eller så blir det pannkaka av allt! Man ska nog inte ha för höga förväntningar. Men hoppas jag gör jag lite ändå :)

• Anonym
    Anonym (ts) skrev 2011-01-08 16:44:53 följande:

Lycka till.
  • Anonym (ts)
    Hihi2 skrev 2011-01-08 19:35:36 följande:
    Lycka till! Låt oss höra sen hur det gick :)
    Vi är tillsammans nu Helt underbar kille Även fått använda klänning

Tack igen för alla tips och råd{#emotions_dlg.flower}Solig 
  • Anonym (ts)
    010306 skrev 2011-03-16 11:00:59 följande:
    Vad roligt :D Gratulerar!
    Tackar Cool
  • Anonym

Härligt! Jag ska prova lyckan nästa vecka med en tjej jag har träffat via nätet!

• Anonym (ts)
    Anonym skrev 2011-03-16 13:01:01 följande:
    Härligt! Jag ska prova lyckan nästa vecka med en tjej jag har träffat via nätet!
    Åhh spännade!! Lycka till!Solig
  • Anonym (ts)
    Hihi2 skrev 2011-03-17 09:44:50 följande:
    Grattis! :)
    Tack :)
Svar på tråden Kläder på dejt, vad?!