• Anonym (arg)

Min man kollar mina raderade SMS!! Hur är det möjligt??

Min man går igenom mina raderade sms. Hur är det möjligt?? Jag tror jag blir vansinnig på den svartasjuka idioten snart!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-08 20:48
    haha svartsjuk skulle det såklart stå!

• Svar på tråden Min man kollar mina raderade SMS!! Hur är det möjligt??
  • Mandy1980

I sann FL anda frågar jag dig varför du tar bort dina meddelanden? Döljer du något måntro? 

Klart som fan det går att läsa borttagna meddelanden.  

• Annapanna2010

Meddelandena kanske ligger i en sk. papperskorg där raderande hamnar. Om man inte raderar meddelandena där så kan man se dem...

• redneck girl

alltså jag har en mobil som är min. den ska ingen gå igenom utan mitt lov . alla har väl privata ägodelar .

• Anonym (arg)
    Mandy1980 skrev 2011-01-08 20:49:17 följande:
    I sann FL anda frågar jag dig varför du tar bort dina meddelanden? Döljer du något måntro? 

Klart som fan det går att läsa borttagna meddelanden.  
    Möjligen skämt som misstolkas, men det var inte det tråden handlade om. Hur läser man raderade sms??
  • Anonym (arg)
    redneck girl skrev 2011-01-08 20:51:24 följande:

alltså jag har en mobil som är min. den ska ingen gå igenom utan mitt lov . alla har väl privata ägodelar .

Tack, precis det anser jag också!!
  • yaaniz

TS kanske raderade för att det var fullt på minnet? Behöver väl inte ha något att dölja bara för att man raderar sina sms?

• Anonym (arg)
    Annapanna2010 skrev 2011-01-08 20:51:02 följande:
    Meddelandena kanske ligger i en sk. papperskorg där raderande hamnar. Om man inte raderar meddelandena där så kan man se dem...
    Var hittar jag den då? Jag har försökt hitta något sånt men jag har inte hittat något.
  • yaaniz
    Anonym (arg) skrev 2011-01-08 20:53:12 följande:
    Var hittar jag den då? Jag har försökt hitta något sånt men jag har inte hittat något.
    Det undrar jag med? Inte för att någon snokar i min mobil, men jag hade ingen aning om att det fanns någon sån mapp. Finns det på alla mobiler eller bara dom nya? Jag har en gamal skitmobil :D
  • Fiyali

Jag vet inte hur man gör. Men klart man ska få ha sin mobil ifred. Vill min man veta något är han välkommen att fråga. Vill väl inte ha någon som hänge mig över axeln hela dagen, då hade jag skaffat mig en papegoja att sätta där.

Svar på tråden Min man kollar mina raderade SMS!! Hur är det möjligt??