• Fiyali

Min man kollar mina raderade SMS!! Hur är det möjligt??

Jag vet inte hur man gör. Men klart man ska få ha sin mobil ifred. Vill min man veta något är han välkommen att fråga. Vill väl inte ha någon som hänge mig över axeln hela dagen, då hade jag skaffat mig en papegoja att sätta där.

• Fiyali
    Mandy1980 skrev 2011-01-08 21:07:22 följande:
    Äntligen en vettig människa. Bara för att man tagit bort meddelandet från telefonen, så betyder det inte att det inte är kvar i nätet. 
    Coolt :) Vet du hur länge de ligger kvar där?
  • Fiyali
    Anonym skrev 2011-01-08 21:14:04 följande:
    Ingen aning faktiskt , kollar dom inte ofta...
    Tycker det är fräckt att man kan göra sånt :) Synd bara när någon missbrukar det för att snoka. Som om inte världen var stressig nog utan att behöva hålla koll på vad andra gör :)
  • Fiyali
    Anonym skrev 2011-01-08 22:35:58 följande:
    Då skulle jag oxå bli misstänksam om jag var han. Klart han tror att du döljer något då. Vilket jag oxå tycker det låter som.
    Haha då är både jag och sambon otrogna jävlar. Jag har en mobil, han har en. Behöver jag av någon anledning låna hans så är det rätt enkelt att fråga och betydligt trevligare än att gå bakom ryggen.
    Om min man skulle be mig bära en videokamera under dagen för att på kvällen gå igenom med fastfoward vad jag gjort, skulle jag ha rätt att neka då utan att förklaras "troligen skyldig till fuffens", eller var går gränsen tycker du för privat liv?
  • Fiyali
    Anonym (arg) skrev 2011-01-08 23:04:20 följande:
    Vi verkar tänka rätt lika du och jag. Jag vill ha rätt till ett privatliv och det betyder inte att jag planerar att vara otrogen eller har nåt sånt fuffens för mej. Jag känner mej totalt kvävd om jag inte får eget utrymme också.
    Dessutom förlorar man det genuina intresset man har för varandra när man snokar. Om han kollar upp mig bakvägen så finns det ingen anledning för honom att fråga mig vad jag gjort under dagen/hur den varit osv, för det vet han ju redan då.
    Jag hade en kille som hade något spy program på datorn så allt jag skrev sparades i loggor. Jag kan inget om datorer men på något sätt visste han hela tiden vad jag skrivit!? Till slut blev jag så trött på han så jag skrev till en tjejkompis på msn "kom hit så jag får suga av dig, min kille har alldeles för liten och kan inte ge mig det jag vill ha"- typ. Gissa om han fick utbrott när han läste det, vilken osis det blev sen när han var tvungen att förklara hur han visste att jag skrivit det och jag kunde visa för honom att det var en tjejkompis jag skrev det till och ännu mer osis när han fick en klackspark i ändan ut.
  • Fiyali
    Anonym skrev 2011-01-09 00:06:20 följande:
    Till msn behöver man inte nått spy/spion program för att se vad man skrivit tidigare utan det räcker med en liten inställning i programmet så sparas allt man skrivit till alla på datorn.

Om/när ni separerar byt mobil nr direkt och varken regga nr eller ge det till honom då han antagligen kommer att fortsätta med detta även efter separation och ev bli ännu värre.
    Fast han kunde se saker som jag bla skrivit i min dagbok också, tankar som jag inte berättade för någon och som han på något sätt råkade försäga sig om gång på gång. Dessutom så kom jag på honom någon gång när han satt vid sin dator att han satt och kollade vad jag gjorde på mig, han hade kopplat ihop de, så han såg min skärm på sin skräm. Jätte smart grej om man gör det med någon som vill det. Finns en massa coola fräcka grejer man kan göra, men det är som sagt synd att de missbrukas :(
Svar på tråden Min man kollar mina raderade SMS!! Hur är det möjligt??