Anonym (arg) skrev 2011-01-08 23:04:20 följande:
Vi verkar tänka rätt lika du och jag. Jag vill ha rätt till ett privatliv och det betyder inte att jag planerar att vara otrogen eller har nåt sånt fuffens för mej. Jag känner mej totalt kvävd om jag inte får eget utrymme också.
Dessutom förlorar man det genuina intresset man har för varandra när man snokar. Om han kollar upp mig bakvägen så finns det ingen anledning för honom att fråga mig vad jag gjort under dagen/hur den varit osv, för det vet han ju redan då.
Jag hade en kille som hade något spy program på datorn så allt jag skrev sparades i loggor. Jag kan inget om datorer men på något sätt visste han hela tiden vad jag skrivit!? Till slut blev jag så trött på han så jag skrev till en tjejkompis på msn "kom hit så jag får suga av dig, min kille har alldeles för liten och kan inte ge mig det jag vill ha"- typ. Gissa om han fick utbrott när han läste det, vilken osis det blev sen när han var tvungen att förklara hur han visste att jag skrivit det och jag kunde visa för honom att det var en tjejkompis jag skrev det till och ännu mer osis när han fick en klackspark i ändan ut.