-
Meen vad roligt :D och nu blev jag framflyttad till den 5 juli istället, hihi. Ja men det räknas hit ändå tycker jag :) . Vad skoj !nahkatakki skrev 2011-02-15 09:03:28 följande:Va bara tvungen att skriva :) Jag är 18, blir 19 i november.. och jag är oxå beräknad 8 juli :) Fast, är ingen västeråsare, jag bor i Arboga .. men det är nära :)
-
ÅÅh du måste tala om hur det gick till, för sitter just nu o letar efter någon ledig tid !!! :D
Haha, jaa det är underligt det där, dom kommer få fullt upp i sommar ;) -
Ååh då måste jag ju boka en tid låter jätte kul :D , vilken vecka var du i när du var där ? :)
-
Vad härligt :D, då får jag ta o boka tid på en gång :)bananiss skrev 2011-02-17 19:49:05 följande:V 21, dom rekommenderar ju att man kommer lite senare, men jag ville inte vänta med att få veta könet och jag ville inte åka dit en gång till så jag körde ändå :D och det gick skitbra ;D
-
Hihi :). Joo jag mår bara bra, ganska skönt :), sen har även jag ett vilddjur där inne som inte vill vara stilla en sekund, men det e bara härligt :D
Hoppas ni får en härlig helg :) -
Säger desamma, välkommen :) . Åh vad spännande, tror nog dom kommer få fullt upp i sommar ;)mmmiikaela skrev 2011-02-28 21:24:23 följande:får man vara med här? är 21 år och väntar nummer 2, en lillebror :) har bf 7 juli men kommer snittas 2 veckor innan =)
Hur mås det då? -
Spännande, ett steg närme :D . Är dom bra på viksäng?:)bananiss skrev 2011-02-28 22:33:20 följande:Välkommen :D
Någon av er som går på Viksäng BM mottagning? Fick hem papper om föräldrautb idag :D -
Vad härligt :D , jo det är alltid kul då slipper man känna sig alltför ensam :) , hur mås det nudå?bananiss skrev 2011-02-28 22:41:11 följande:Jaa gud det är så mysigt där och dom är så snälla :) Tänkte om det var någon mer som hamnar i samma grupp hiihi :)
-
Fy bubblan då, du får ta det lugnt !!! :) Vad jobbar du med? Jo här mår man alla tiders förutom att ryggen tar stryk redan, men man får kämpa få tills ledigheten i maj . :)
Låter som en kul idé, ser ut som om alla byter av varann vid BB hihi.
Bananiss - Josefine 20 år, väntar första barnet 1 juli. Pojke :)
Millamittilivet - Marilla 20 år, och väntar första barnet 5 juli :) -
Joo jag gjorde detsamma, men funderar på att plocka ut lite semester där i slutet av april med, så hinner man vara hemma o fixa o dona o ta det lugnt :D