Inlägg från: Millamittilivet |Visa alla inlägg
  • Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

mmmiikaela skrev 2011-03-01 09:06:52 följande:
    tackar :) ja de blir nog fullt på bb i sommar,många som ska ha verkar de som =)jag mår helt ok! men låg däckad i 2 månader o kräktes nå fruktansvärt, men de gick över för typ en månad sen, nu spyr ja bara ibland :) tacka gudarna för de:P
    son född 09, pyret i magen beräknad 7/7-11

Sköönt att det har blivit bättre :), hoppas det håller i sig !!! Får man vara lite nyfiken o fråga varför du ska bli snittad?:) Ha det bra .
  • Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-03-02 22:39:26 följande:
    jo, och dom är ju inte direkt sammarbetsvilliga när de gäller snitt men jag slapp bråka iaf även om de försökte få mig o välja vaginalt iaf, men dom ger aldrig snitt pga rädsla, om man inte är helt "psyk" pga det typ :P
    Det var bra att du stod på dig !!! :)
  • Millamittilivet

Heluu.

Hur äre med er tjejer, hoppas ni njuter av vårvädret !! :)

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-14 19:37:12 följande:
    Här är det kanon, lagom stor också ;) Njuter av fulla muggar med sparkarna och vårvädret.
    Hur mår du?

Tittar ni på en unge i minuten då? ;) Ärligt så längtar jag mer än att bli nervös. Så sommar nu tack :)
    Härligt o höra :) , jo samma här ett riktigt vilddjur i magen, men det e bara mysigt !!

Självklart, det kan man inte missa ju hehe, ser bara ännu mer fram emot när en annan hamnar där :D
  • Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-03-14 19:47:04 följande:
    är de ingen som bor på gryta? :P
    Niix, inne i stan bor jag :)
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-15 08:35:43 följande:
    visst är det :) Ja jag med, men känns ganska så långt kvar. När vad det du hade BF nu igen?
    Tänk om vi skulle hamna där samtidigt :P Vore lite skoj!
    Jo tyvär :P , men tycker tiden har gått så himla fort ändå, så den kan ta o flyga fram lite till :) .
    Jag har 5 juli, men man vet aldrig om krabban vill stanna där inne någon vecka extra. .

Det jag mest bekymrar mig över är att det är mitt i sommarn med en massa sommarvikarier, men man får hålla god min :)
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-18 09:30:40 följande:
    Föresten vet ni alla vad ni får? :) Är jag ensam om att inte veta? :P
    Jag vet inte heller, så du är inte ensam haha. Men ska upp till tittut idag o kika läget och då kanske man får en skymt av vad det kan vara även om det inte spelar någon roll, :) bara ett friskt barn som har allt den ska ha sen fåre vara vad det vill :)
  • Millamittilivet

Det var en stoor kille som gömde sig där inne, men gud vad underbart o se , verkligen en häftig känsla :) . Tror vi åker på en pojk sommar ;) . .

Hoppas ni tar det lugnt och inte sliter ut er i onödan !! :) Var hemma o njuut !

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-19 09:29:50 följande:
    Åh vad roligt får verkligen gratulera till killen :D Killsommar ja för er ;) Kanske blir en till liten tös som kikar ut för mig. Men alla andra tror på en kille denna gång så vi får la se :) Stor kille oj, Uppskattade dom vikten på han? :)
    Haha joo alla sa att det var en kille hos mig med :P hehe. Men bra med lite variation hos släkten :) . Jaa du måste vara förväntansfull :) . Joo det var en stor pojke för o vara i v24 men det e positivt då vet man att han växer som han ska :) så det var bara skönt o se hehe
  • Millamittilivet

Joo men precis då vet man att dom får det dom ska :) , guud vad det e spännande o följa med i din blogg föresten, såå fortsätt ligg i med den !! :)

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås