Inlägg från: EmelieLinneaCaroline |Visa alla inlägg
  • EmelieLinneaCaroline

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Millamittilivet skrev 2011-03-15 09:41:48 följande:
    Jo tyvär :P , men tycker tiden har gått så himla fort ändå, så den kan ta o flyga fram lite till :) .
    Jag har 5 juli, men man vet aldrig om krabban vill stanna där inne någon vecka extra. .

Det jag mest bekymrar mig över är att det är mitt i sommarn med en massa sommarvikarier, men man får hålla god min :)
    ja men faktiskt så har den gjort det. Kan vara så att vintern har känts så lång. Nu vill man bara ha asfalt och sol :D Jaha ja och om min vill kika ut tidigare så kanske ;P

Ja hehe vi har ju tajmat ganska bra in på semestertiderna. Men det är nog inga problem, dom kan sin grej dom med fast dom vikar :)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-18 09:34:05 följande:
    Jag vet inte heller, så du är inte ensam haha. Men ska upp till tittut idag o kika läget och då kanske man får en skymt av vad det kan vara även om det inte spelar någon roll, :) bara ett friskt barn som har allt den ska ha sen fåre vara vad det vill :)
    Vad spännande! Hoppas det gick bra. :) Vad gör man annars där om man inte ska kika kön? Bara ser hur den ser ut? Och fick ni reda på könet? :D
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-03-18 18:01:10 följande:
    Hur gick det på tittut?? :D
    Jag ska få en pojke, fast det har jag redan skrivit haha ^^
    ja jag hade bara glömt det ;D Får säga grattis igen till lilla pojken =) Hur mår du nu? Jag känner redan av sammandragningar, fast det kan nog bero på att jag bär på tove om dagarna. Annars så börjar man känna sig lagom stor nu och det börjar bli svårt sova på rygg :P
  • EmelieLinneaCaroline

Åh vad roligt får verkligen gratulera till killen :D Killsommar ja för er ;) Kanske blir en till liten tös som kikar ut för mig. Men alla andra tror på en kille denna gång så vi får la se :) Stor kille oj, Uppskattade dom vikten på han? :)

• EmelieLinneaCaroline

vad kul att dom hade rätt :D Ja man är riktigt förväntansfull och nyfiken på vad det är där inne :) Det är bara bra att dom växer på bra därinne =)

• EmelieLinneaCaroline

Ja jag känner hellre att dom växer och väger lite mer än mindre :) Åh vad glad jag blir! Det ska jag göra, vad kul att du tycker så :)

• EmelieLinneaCaroline

Hoho har tråden dött? ;) Hur mår ni?

Nu börjar det gå undan, 89 dagar kvar :D Och man börjar verkligen känna sig stooor!

Hoppas ni har haft en bra påsk =)

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-04-28 23:15:23 följande:
    Hej igen :D Joo jag mår bra, fick havandeskapspenning idag så nu har jag "sommarlov" ;)
    Bebisen har börjat kännas annorlunda sedan en dag bara. Han verkligen sträcker ut sig (trycker ut fötterna HÅRT under revbenen) haha.. Det gör lite ont men hellre det än att inte känna något :D Det är inte längre några sparkar utan bara "tryck".
    Jag har 64 dagar kvar idag :D Går in i v 32 på lördag. Går det fort dessa sista veckor`?? Jag tänkte för du har ju varit gravid förut :D Eller segas dem fram`?
    Hur mår du själv??

Kramis :)
    skönt att höra :D Men jag har haft "sommarlov" över ett år nu ;) hihi. Men förstår att det är skönt för dig. Nu är det bara njuta av ledigheten och massa mys med magen!
    Ja det kommer jag ihåg, ibland hoppade man till för det gjorde ont :D haha. Dom börjar få ont om plats men ändå så försöker dom.  Än så länge så rör sig min men har sluppit revbens sparken denna gång. För magen är lägre för mig nu :)

Oj du har inte alls långt kvar nu ju!! Kommer ihåg att jag tyckte det var segt men ändå nu när jag tänker tillbaka så gick sista 10 veckorna riktigt fort. Och nu kommer det säkert göra det eftersom det är så fint väder =)

Jo jag har haft huvudvärk till och från så att jag blir galen! haha annars så är det bra, sammandragningar känner jag med av när vi är ute och går.
    Vill ju bara att det ska bli juli nu :)

Kram!
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-03 16:32:28 följande:

Heej på er tjejer !! :)

Kul att höra att ni mår gott och att ni njuuter !! :) Har äntligen fått "semester" jag också, så nu kan man ta och vila upp sig inför dom sista veckorna, börjar ni bli nervösa än? :)

Ja jag börjar bli nervös! :D Nu vet jag ju hur allt känns och hur det kan gå, så det snurrar mycket i mitt huvet nu :D haha! Dudå?
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås