Inlägg från: EmelieLinneaCaroline |Visa alla inlägg
  • EmelieLinneaCaroline

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Och Tove är snart 14 månader =) Så det blir 15 månader mellan dem. Vi blev sugna på en till väldigt fort och hade ställt in oss på att det skulle ta tid. För det gjorde det med Tove. Men det gick betydligt snabbare denna gång och det är vi bara glada över =)
  • EmelieLinneaCaroline
    Ccarolina skrev 2011-05-31 22:48:13 följande:
    haha hur tänkte dom där kan man ju undra.
    okej, nej man får ju höra så mycket hit och dit och man vet inte riktigt vad man ska ta in och inte. ja och jag är redan ett gråtande hormon monster så det kanske inte blir så annorlunda där den tredje dagen haha ;) vad skönt för dig att du grät av lycka i alla fall :)
    okej, ja det är viktigt :)
    ja haha inte planerade dom bra i alla fall ;)

Man får höra mycket kan jag säga. Du kommer att märka det ;) Men ta allt som det kommer så går det kanoners =)
    Samma här och har en väldans kort stubin. haha
  • EmelieLinneaCaroline
    Ccarolina skrev 2011-05-31 22:50:50 följande:
    okej,det är lite lustigt det där. när man vill så tar det tid och när man tänker att det ska ta tid så går det på en gång. vad roligt för dem när de växer upp att det är så tätt emellan :)
    Precis. Med tove så tog de oss 1 år men det berodde nog på att man hade slutat med P-pillerna. Då kan det ta längre tid. Nu åt jag dom bara i 2 månader.

Gick på andra försöket så det var lite kul :)
  • EmelieLinneaCaroline

Tänkte på en sak, Kan vi inte lägga till varandra på facebook så kan man följas upp där med? :) Vore kul att få veta när det är dags för alla och om man nu skulle hamna på förlossningen samma dag =)

Jag heter i alla fall Emelie Lundström =)

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-01 12:06:17 följande:
    Joo självklart det skulle vara jättekul!! Jag heter josefine nilsson :)
    mmmiikaela skrev 2011-06-01 12:07:47 följande:
    sök på mmmikaela@live.se så hittar ni mig =D
    Nu har jag lagt till er båda :)

Mikaela vi har vänner gemensamt. Både madde Nääw och linda salomaa =)

Kände madde jätte bra sen vi var yngre och linda och jag umgås typ hela tiden.
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-03 14:49:05 följande:
    fysatan, är helt död, har varit på parken zoo idag, aldrig mer i den här värmen, höggravid. fyfan. :P slut körd, somnade i bilen på vägen hem också :P
    haaha oj :D ja jag känner detsamma. Svettas som en gris!! Och sen gäspar jag hela tiden :P

Men du har ju inte långt kvar nu :D Gud så roligt är avundsjuk! Vill med ha bebis nu!
    Fick upp nya skötbordet idag sen ska vi fixa ihop spjälsängen ikväll. nu börjar man fatta att det börjar närma sig =)
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-06-04 11:26:49 följande:
    fattar inte, dessa svettningar kom efter förlossningen sist, jag håller seriöst på o flyta bort, trots att de knappt är varmt liksom så vettas jag hur mkt som helst, kan inte ens sova i vårat sovrum, får sova på soffan med öppen dörr annars dör jag :P haha..

jaa nu är de verkligen nära, känns helt sjukt o säga att de är 2 veckor o 5 dagar kvar :D skönt ska de bli, men nervös är jag :P
    Ja jag med. Kunde knappt somna igår pågrund av värmen och svettningar! .P Hahah.

Shit vad fort det går nu! Vad roligt :) nervös måste man vara ;) Jag börjar med bli sjukt nervös. Och funderar mycket kring hur Tove kommer att reagera på lillen :P
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-06-08 09:18:22 följande:

Lite regn skulle inte skada nu va. . hihi

Verkligen inte!! DEt är så kvaft!!
    isglass är min bästa vän just nu =D

Trodde faktiskt inte att jag skulle bli så påverkad av värmen, för jag klarar ju allt ;) Tji där fick man, är ju helt utslagen på kvällarna. haha
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-06-08 14:58:34 följande:
    Jag kan inte ens sova ordentligt i den här jäkla värmen! Och på dagarna.. Vad ska man göra? Varmt ute, varmt inne.. Jag skulle vilja ta en SNABB promenad till mormor (ca 6 km) haha och hoppas på att bebisen vill komma snart, men samtidigt tror jag inte att det kommer funka, och jag kommer endast bli helt slutkörd.. Hmm.. Men jag ORKAR INTE vara gravid längre :D 23 dagar kvar..  Känns som 230..

Nu får bebisen gäääärna komma :)
    köpa en pool och ligga där hela dagen och flyta :D haha. Jag kan inte heller sova, det är så klibbigt!
    Skulle kanske bli åska ikväll så det kommer nog släppa lite i luften då.

23 shit!!! Jag har 48 dagar, haha så ni tjejer kommer garanterat få före mig :D
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås