BF Juli - Unga mammor, Västerås
en från dagen efter liggandes (34+5). den ser ju betydligt större ut när jag står upp
en från dagen efter liggandes (34+5). den ser ju betydligt större ut när jag står upp
Ja men då är det nog de jag känner hahha :D Men hickan kan jag känna av lätt, stackarn har ju det flera gånger om dagen och nätterna. Samma här! Har haft rejäla förvärkar och alvedon hjälper inte. Det gör inte så ont men det känns och magen är stenhård och det stramar i ryggen och höfterna. Men kroppen förbereder sig.
Du VET när värkarna sätts igång, det är så svårt att förklara men man känner dom och dom är ju inte så speciellt sköna ;) haha
så snart det är så nära nu!!
Hur lägger man upp en bilder ? :P
Nu fattade jag :D
Här är min mage i v.34+3 (v.35)
Eh lägg av få se nu :D Det är ju hela tjusningen med att vara gravid! Jag har fått bristning rätt över navel pågrund av min gamla percing. Efter tove så hängde huden över naveln och det var inte snyggt. Då tänker jag hur det kommer att se ut nu? :D haha måste ta ett nytt håll sen för att skymma det lite.
Prova en tur i sängkammaren ;)
Eh det tror jag nog inte :) Magarna är ju så olika på vilket kropp man har. Vilka vecka är du i när bilden togs?
Hur mycket har alla ni gått upp?
Hittills ligger jag på 9 kilo :P
Var hos Barnmorskan idag och det gick väl bra alla värden var bra och hade bra i blodtryck. Men min riktiga Barnmoska var på semester så jag fick komma till en annan idag. Och vet att dom kan mäta olika på Sf måttet men magen min hade inte växt nå på 2 veckor. Så ska dit igen nästa vecka och se.
Min barnmorska kommer tillbaka om 2 veckor så det kanske bara är att dom mätte olika. Och så sa hon att det kan vara för att bebisen hade sjunkit ner med huvudet så jag skulle inte oroa mig :P
Blir nervös ändå.
Lillfisen hade 135-140 i hjärtljud denna gång =)
Där ser man, min Bm är också på semester nu mitt i allting, så ska få en ny imorn ska bli spännande o se vad hon mäter :) . Hoppas att maggen har växt till sig då, det är inga problem serdu :).
Fick en annan Bm en gång, och hon mätte också helt olika jämfört med min vanliga, så det är inga bekymmer :D
Ja vad skönt att man inte är ensam om den saken att det har hänt dig med. Du får skriva hur det gick då i morgon =) Ja jag tror nog inte att vi kommer att behöva åka på ett tillväxtultraljud. Man oroar sig nog lite i onödan :D