Ccarolina skrev 2011-08-25 17:34:15 följande:
Nu va det länge sen man va inne här, tiden går åt till annat :)
Dessa små magar... Vad skönt att det löst sig josefin! Och emelie hoppas det inte är kolik:(
För oss går det bra förutom att lilleman är lite ledsen när han äter och dom vet inte vad det är. Han fick krupp när han va 5 veckor oxå och det va en upplevelse man inte vill minnas!
Vi tänkte oxå börja babysim men vet inte om jag ska välja kristiansborg eller vart vi ska ta?
Men vad säger ni nu när alla är hemma med sina små ska vi ses på en fika eller nåt? :D
Nemen stackars liten! Förstår dig helt. När tove var 3 månader fick hon ett virus som tillkallade feberkramper så vi åkte in med ambulans till stora akuten och då hade 41 graders feber. Värsta mardrömmen! Så nu har vi extra koll på lilleman så inte han får det. Det är ärftligt, jag hade det som liten.
Ja aboslut! :D det tycker jag verkligen. Vi kan ta en dag då tove är på dagis, blir lite lättare för mig ;)
Och vi var ju en sväng in till barnakuten med viggo för dom på BVC såg hur mycket han knep med magen och hade det jobbigt. Så väl där inne gjorde dom rutin koll men visade sig att han har svår kolik. :( Han blir aldrig nöjd då han inte sover. Blir lite kämpigt! OCh tycker det är så tråkigt eftersom tove med hade det.