Högt IQ.
Hej! Satt och läste här i tråden och beskrivningarna om att ni så problem och har bilden klar för åtgärder kändes ack så bekant. Jag själv har i mitt arbete haft ett stort mått av frustration över alla självklara åtgärder och tredubblat omsättningen med enkla ingrepp. Hade inte ens gått gymnasiet.
Kände även igen mig som någon nämnde, väldigt dålig självkänsla. Jag är en person som kan grubbla mig sönder och samman över det minsta lilla, överanalyserar allt.
Efter att ha läst inläggen här så kände jag att det vore en kul grej att testa ett IQ-test vilket jag aldrig gjort tidigare. Jag är medveten om att de inte är helt tillförlitliga. Testade mensas provtest, lade inte ner själ och hjärta utan plottrade bara igenom. Fick 119 på 6 minuter. Vilket då inte indikerar att man har "super" Iq. Men jag blev ändå överraskad eftersom det inte var full koncentration och en hård dag bakom mig.
Kan detta ändå vara en fingervisning att jag kanske ligger lite över snittet trots allt i "problemlösningsvärlden" och att jag ska ta itu med min krassa självkänsla och kanske tro på min förmåga lite mer?