• Stealth

Högt IQ.

Anonym skrev 2011-01-11 22:03:08 följande:
    Ursäkta mig men vad är ditt problem, medelmåtta? Du känner inte mig så kom inte här och försök göra dig märkvärdig. Mina föräldrar kämpade hårt för att ge mig en normal uppväxt istället för att följa alla råd från experter som ansåg att jag skulle drillas i matematik, fiol och annat vid mycket unga år. Bara som exempel kan nämnas att jag vid knappt sex års ålder hade en intellektuell mognad och en vokabulär som en vuxen. Jag formulerade metaforer baserade på Homeros Odysseus och drog paralleller till skeenden i mitt eget liv. Däremot skulle jag aldrig sjunka så lågt att jag gick med i Mensa. Det är för människor som har behov av att bevisa någonting - det har inte jag.  
    WOW vad mycket rappakalja! Skandinaviens intelligentaste har ett IQ på 192, jag har inte högre än 130 (med intyg från Mensa, fick ju inte gå med men man fick ett brev ) och mina föräldrar kämpade hårt för att lära mig källkritik för att kunna slå hål på andras konstiga uttalanden.
    Bara för att nämnas så gjorde jag en snabb sökning och såg att du hittar på. Men det är vad mitt medelmåttiga google säger.
  • Stealth
    deus ex machina skrev 2011-01-12 10:58:28 följande:
    Empatisiering: 18
    Systematisering: 52
    MBTI: INTJ
    100% 'manlig' hjärna (dvs obalanserad)
    IQ: 126 eller mer.

Gjort ADHD och aspergerstester, samt fått utlåtande från psykiatriker att det inte var något fel på mig, ingen asperger alltså.
    Det är min personlighet helt enkelt. Sen att vissa inte gillar den, rör mig inte ryggen.
    Är du också tjej?
    Jag fick det sköna resultatet nedan.:

Du har enligt testen en hjärna av typ S
    (22 i empatiseringsförmåga och 44 i systematiseringsförmåga).

• Stealth
    deus ex machina skrev 2011-01-12 21:22:56 följande:
    Det där är inte jag och det var inte det inlägget jag syftade på.

Det där är en narcissist.
    Anledningen till att personen ifråga resonerar och uttrycker sig som denne gör, är för att den vet att den aldrig någonsin kommer att klara av mensas inträdesprov.
    Hade det varit en narcissist hade personen nog inte vart anonym, internet-troll heter det
  • Stealth
    Anonym (??) skrev 2011-01-12 21:27:12 följande:
    Det finns hur mycket trevliga människor som helst i Mensa. Blir alldeles förvånad av ditt inlägg. Typiskt fördomsfullt och otrevligt, på ett sätt som flera som inte skulle klara inträdesprovet uttrycker. Trist.
    Det är inte Avigast som skrev det där.
Svar på tråden Högt IQ.