• ALLIEVERDO

Ni som testat Belly Bandit och det fungerat på, TITTA HIT TACK :)

Hej, jag ska nu chansa på att testa belly bandit, fast det är 19veckor sedan jag snittades. Har inte fått höra om den förrän nu :( Hade verkligen behövt den då magen är väldigt stor och ryggen dålig. verkar ha delade magmuskler än också då magen är hård.

DET JAG UNDRAR ÄR:
    Hur kändes belly bandit sittandes på er när ni började med den? Jag är osäker  på om jag har rätt storlek. Tycker inte alls den sitter åt, men det kanske är för den är så skön Känns liksom inte som att den här ska kunna hjälpa och det ä rju mycket pengar i detta, så behöver vara säker.

Jag har försökt mäta midjan, men det är ju jättesvårt då magen är så stor och ryggen är stor runt ryggraden pga all viktuppgång. Får olika mått varje gång. Mellan 99-103.
    Det sägs ju att ´96 är brytaren mellan M och S..så Medium borde ju vara rätt? Men funderar ändå på om S hade varit mer rätt?

• Svar på tråden Ni som testat Belly Bandit och det fungerat på, TITTA HIT TACK :)
  • Kakor

Jag valde att ta en storlek mindre än måtten visade och fick kämpa för att stänga den de första dagarna. Nu 7,5 veckor efter snittet är den för stor. Å jag hade den sittande så tajt som jag klarade av. Det var inte så bekvämt att sitta men det gick bra att stå. Då kände jag att jag fick mest stöd från den.

• ALLIEVERDO
    Kakor skrev 2011-01-15 18:37:41 följande:
    Jag valde att ta en storlek mindre än måtten visade och fick kämpa för att stänga den de första dagarna. Nu 7,5 veckor efter snittet är den för stor. Å jag hade den sittande så tajt som jag klarade av. Det var inte så bekvämt att sitta men det gick bra att stå. Då kände jag att jag fick mest stöd från den.
    När började du med den då? direkt efter förlossningen? snittades du?
  • Kakor

Jag började med den efter 3-4 dagar å jag snittades.

Svar på tråden Ni som testat Belly Bandit och det fungerat på, TITTA HIT TACK :)