• Anonym

Oral-sex-skydd provat?

Kondom på tungan!?! Känns ju mest krångligt och riktigt obehagligt  juh.. har testat (alltså killen testat på mig) de där lapparna och de funkar helt okej, riktigt tunna men killen tyckte de va extremt tråkigt och kändes falsk och "torrt" med dem,.. Men de var skönt för mig i alla fall och det är ju viktigast...  ;) Att suga av någon med kondom är ju inte heller skönt men vad kan man göra innan båda har testat sig!?!? Säkett är bäst..

• Anonym

Men kondom för avsugningar - du menar inte kondomer med olika smaker på? Det är det enda som jag kommer på då jag annars ser det som lite.. onödigt att vara jordgubbssmak på. Varför annars om man inte ska smaka menar jag? Flört

Slicklappar? Aldrig hört talas om!

Och kondom på tungan? meh? Låter bökigt.

• Anonym
    Kvammen skrev 2011-01-11 02:16:57 följande:
    Jag har en annan tråd om cancerrisker oralt, det räcker :(
    Du vet att den sortens cancer kan bara kvinnor få, visst? Har fått uppfattningen att du är en man. Visst, kan ju vara bra att undvika ifall du inte vill riskera att smitta någon specifik kvinna men du kan inte själv få cancer av oralsex. Eller ha bara oralsex på oskulder...
  • Anonym
    Kvammen skrev 2011-01-11 02:23:56 följande:
    Alla kan sugas med och det säljs många med smaker som duger till allt :)

Lappen var ny för mig med så jag Googlade, massor att läsa.
    *googlar slicklapp, kliar sig förbryllat på huvudet över denna nya "modernitet" och känner sig gammal trots sin unga ålder á 21 år*
  • Anonym

har aldrig ens hört talas om slicklappar haha intressant dock :)

Svar på tråden Oral-sex-skydd provat?