Vad gör så ont??
Jag har ont på höger sida av magen i höjd med naveln/snett nedanför. Jag kan knappt gå för det gör så ont! Det känn som en blandning mellan håll och ren jävla smärta!! Vad kan det vara?
Jag har ont på höger sida av magen i höjd med naveln/snett nedanför. Jag kan knappt gå för det gör så ont! Det känn som en blandning mellan håll och ren jävla smärta!! Vad kan det vara?
Låter som blindtarmen, gör det ont när du trycker på det området?
Åk in och kolla. Det låter som sagt som blindtarmen. Skynda dig iväg och lycka till!
Men kommer den smärtan så fort om det e blindtarmen? Jag har "bara" haft ont i typ 2-3 timmar..
Blindtarmen är lurig och eftersom du har hög smärttröskel annars, kanske du inte reagerat på tidigare smärta. Tycker du ska ringa sjukvårdsupplysningen så du får komma in och ta prover och kolla så det inte är den.
Lycka till!!
Ok, tack för hjälpen. (Kan ju påpeka att jag trodde blindtarmen satt på andra sidan, så den hade jag inte en tanke på)
Håller med alla andra ring vc eller sjukvårdsupplysningen och rådfråga dom. Sen kan du fundera på hur ofta du gått på toa och gjort stora A senaste tiden. Jag låg inne för misstänkt blindtarmsinflammation men det visade sig vara förstoppning.
Man kan få akut blindtarmsinfl. och då går det ganska fort att få ont.
Ring nu, och lycka till!
Håller med alla andra ring vc eller sjukvårdsupplysningen och rådfråga dom. Sen kan du fundera på hur ofta du gått på toa och gjort stora A senaste tiden. Jag låg inne för misstänkt blindtarmsinflammation men det visade sig vara förstoppning.
Man kan få akut blindtarmsinfl. och då går det ganska fort att få ont.
Ring nu, och lycka till!
Jag har likadant, och det visa sig vara typ ligamenten & en liten sträckning. :P