Vad gör så ont??
Jag har ont på höger sida av magen i höjd med naveln/snett nedanför. Jag kan knappt gå för det gör så ont! Det känn som en blandning mellan håll och ren jävla smärta!! Vad kan det vara?
Jag har ont på höger sida av magen i höjd med naveln/snett nedanför. Jag kan knappt gå för det gör så ont! Det känn som en blandning mellan håll och ren jävla smärta!! Vad kan det vara?
Men du har inte moderkakan i framvägg hoppas jag..för då kan den ju vara på väg att lossna.
Men du har inte moderkakan i framvägg hoppas jag..för då kan den ju vara på väg att lossna.
Jag vill med råda att ringa förlossningen, är de såpass regelbundna tycker jag att du borde få komma in och göra en ctg-övervakning.
Ni har nog rätt, men det känns så larvigt att ringa när dom inte gör så ont. Fast iof sig, så här kändes värkarna i början när jag fick min dotter, enda skillnaden är att dessa är mer diffusa.. Jag känner när dom kommer men inte när dom släpper..
Har haft precis liknde under flera graviditeter. Verkar vara vanligt samtidigt som vi som sökt hjälp får vaga besked. Jag fick teorin att det kunde vara ligamentssmärtor, men har själv sett sambandet med trög mage. Jag tror jag haft ont från tarmen faktsikt.
Jag har haft samma ont i nedre delen på höger sida oftast men kan även gå över till vänster! Är i vecka 30 och har livmoder i framvägg. Har även trög mage kan gå 3 dagar utan resultat så funderar på om det beror på det?
Men de konstiga är att jag kissar väldigt ofta men väldigt lite då i samband med detta! precis som ulv men har kollat upp det och har inte det iallafall!
Det börjar även då jag går promenader i nedre delen som att det tynger ner så drar jag upp magen nerifrån med hä'nderna så hjälper det mot smärtan!
googla njurstas / hypdronefros.... stämmer det in på er? Mitt problem verkar ha varit magkatarr iallafall. , med medicininering i snart 2 veckor så är allt det onda borta nu. 
Lycka till!