Planering
Tips till dukningen är att vika servetterna som en skjorta och lägga på tallrikarna.. jätte snyggt, finns en mkt bra förklaring på www.dopguiden.se under länken "dukning".
Tips till dukningen är att vika servetterna som en skjorta och lägga på tallrikarna.. jätte snyggt, finns en mkt bra förklaring på www.dopguiden.se under länken "dukning".
Jag tror du får ha hur många faddrar du vill.. Jag hade bara en när jag döptes, men min son ska få(har) två st. Jag och sambon har valt utifrån de vänner vi har som vi tycker bäst om och som vi tror kommer att ta fadderskapet seriöst och ge vår son kärlek och råd på livets resa.. Om det finns tre av dessa är ju barnet bara lyckligt lottad, eller hur! kör på!
En fråga om planeringen, hur lång tid ska/bör ett dop ta, inräknat med cermonin, presentöppning och fika?? 3 timmar eller mer eller mindre?? Ska man skriva på inbjudan mellan vilka tider man tänkt sig??
Åhh, berätta nu hur det gick på dopet, fungerade allt som planerat, var det något ni glömt eller gick allt smort??
Bordsdekorationerna bestående av massa bilder på sonen är färdiga,
servetterna vikta som skjortor,
catering är beställd,
musiker bokade,
präst lokal och gäster.. allt verkar färdigt till dopet som är om två veckor,
bara en sak kvar, vad FN ska jag ha på mig?????