• Rakad Apa

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Så vad tycker du? Motivera gärna!
    Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
  • Rakad Apa

Men är det inte möjligtvis kristendomens gamla värderingar som har gjort att "knulla runt" är nånting fult och dåligt? Eller är jag ute och cyklar nu?
    Fast det var ju mer tabu förr att ha sex med många, verkar ju vara mer tolererat idag.

• Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-01-12 20:59:44 följande:
    vem vill knulla någon som har knullat med halva stan... inte jag iallafall. Det tyder bara på att något är tokigt och att man inte mår bra!
    Varför tyder det på att nåt skulle vara "tokigt"?
  • Rakad Apa
    Trust me skrev 2011-01-12 21:13:20 följande:
    Svarade Nej. Är egentligen lite tveksam till om det är rätt. Kanske borde svarat Ja eftersom jag tycker "Knulla runt" låter som något dåligt. "Ha sex med så många man vill och så ofta man vill" är samma sak men låter mer positivt. "Knulla runt" låter som att "ha sex med fler än man vill" men kanske är att "ha dex med fler än andra tycker man ska ha".
    Foxy79 skrev 2011-01-12 21:36:21 följande:
    Håller med om att ordvalet är lite konstigt om ts nu inte är emot det.

Jag är för att alla som vill får knulla med alla de vill. D.v.s. så länge båda är med på det och skydd är ju att föredra...
    Inte det bästa ordvalet kanske, men det är därför jag skrev knulla runt med "" symbolerna. Tänkte inte på att "knulla runt" är negativt laddat ord när jag gjorde omröstningen, oups  Tungan ute
  • Rakad Apa
    Zur Farbenlehre skrev 2011-01-12 21:36:10 följande:
    För min egen skull tycker jag att det är äckligt för att jag anser att man är då säkert viljesvag.
    Är inte det lite trångsynt att tro att personer som har sex med flera är viljesvaga? Drömmer
  • Rakad Apa
    Zur Farbenlehre skrev 2011-01-12 22:02:50 följande:
    Eller är jag lojal till min egen person? Ibland måste man vara lite trångsynt för att kunna vara bestämd och ärlig om var man ändå står istället för att gå runt den heta gröten.

Jag var ändå öppensinnig när jag uttrycker att det är helt okej att det finns människor som gör sådana val men
    självklart har jag min egen definition av viljesvag som passar ihop med mina principer. Jag vet inte vem som
    har rätt och inte heller bryr jag mig särskilt mycket om sådant men viktigt är helt enkelt att det här är rätt för mig.
    Precis så upplever de som knullar runt. ; )
    Ok, tack för svaret ville bara veta hur du resonerade
  • Rakad Apa
    Trust me skrev 2011-01-13 08:56:33 följande:
    Så fungerar jag också. Jäklar vad det irriterade min fru när vi träffades. Hon ville direkt medan jag ville vänta lite med att ha sex.
    Ahh. Oftast är det ju killen som är mest på när det gäller sexet
  • Rakad Apa
    ricmat skrev 2011-01-13 15:11:56 följande:
    Jag tycker att det är väldigt äckligt att ha legat runt med en massa folk.
    Okej, men varför tycker du det?
Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?