Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
Så vad tycker du? Motivera gärna!
Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning
Så vad tycker du? Motivera gärna!
Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning
Ja lite, men jag vill egentligen inte tycka det. Men jag gör nog det ändå, innerst inne.
Nej, så länge man inte gör det av fel anledning (dålig självkänsla, självskadebeteende osv). Men då är det ju inte heller äckligt, utan bara sorgligt.
Men är det inte möjligtvis kristendomens gamla värderingar som har gjort att "knulla runt" är nånting fult och dåligt? Eller är jag ute och cyklar nu?
Fast det var ju mer tabu förr att ha sex med många, verkar ju vara mer tolererat idag.
vem vill knulla någon som har knullat med halva stan... inte jag iallafall. Det tyder bara på att något är tokigt och att man inte mår bra!
Jag tycker det är smaskigt, jag.
Svarade Nej. Är egentligen lite tveksam till om det är rätt. Kanske borde svarat Ja eftersom jag tycker "Knulla runt" låter som något dåligt. "Ha sex med så många man vill och så ofta man vill" är samma sak men låter mer positivt. "Knulla runt" låter som att "ha sex med fler än man vill" men kanske är att "ha dex med fler än andra tycker man ska ha".
Nej
Inte om man är singel eller lever i ett förhållade där man är överens om att det är ok. Inte så länge alla inblandade vet vad de syslar med och vad som gäller helt enkelt.